تبیان، دستیار زندگی
بازیکن برتر سابق فوتبال جهان می خواهد تا یک ماه دیگر بازنشسته شده و کفش هایش را برای همیشه بیاویزد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رونالدینیو آماده خداحافظی از فوتبال


بازیکن برتر سابق فوتبال جهان می‌خواهد تا یک ماه دیگر بازنشسته شده و کفش‌هایش را برای همیشه بیاویزد.
رونالدینیو

روزنامه "گلوبوی" برزیل از خداحافظی ستاره پا به سن گذاشته سابق تیم ملی برزیل و بارسلونا از فوتبال در ماه آینده خبر داد و عنوان کرد این بازیکن آماده است تا ماه آینده برای همیشه از فوتبال خداحافظی کند.
ستاره برتر جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ هم اکنون در مکزیک برای تیم «اف.ث کورتارو»‌ بازی می‌کند. بازیکن 34 ساله برزیلی در ماه سپتامبر با قرارداد 2 ساله به این تیم مکزیکی پیوست و تا به اینجای فصل در 9 بازی 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده است.
قرارداد وی با این باشگاه تا تابستان سال آینده است.
در همین ارتباط پایگاه اینترنتی Medio Tiempo نوشت: رونالدینیو فوق ستاره سابق فوتبال جهان که پس از حضور نه چندان موفق در لیگ مکزیک و پیوستن به تمرینات این تیم با سه هفته تاخیر به نظر می‌رسد در آستانه جدایی از این باشگاه قرار گرفته با وجود شایعات پیوستنش به لیگ آنگولا سال 2015 را در رقابت‌های لیگ کشور ایالات متحده پشت سر خواهد گذاشت.

ستاره برتر جهان در سال‌های ۲۰۰۴ و ۲۰۰۵ هم اکنون در مکزیک برای تیم «اف.ث کورتارو»‌ بازی می‌کند. بازیکن 34 ساله برزیلی در ماه سپتامبر با قرارداد 2 ساله به این تیم مکزیکی پیوست و تا به اینجای فصل در 9 بازی 3 گل برای تیمش به ثمر رسانده است
بر اساس این گزارش خبری، باشگاه اورلاندو سیتی که پیش از این کاکا دیگر فوق ستاره سابق و برزیلی فوتبال جهان را به خدمت گرفته بود برای بهبود و تقویت برند برزیلی خود رونالدینیو را نیز با پیشنهادی قابل توجه به این تیم خواهد آورد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: ایسنا