تبیان، دستیار زندگی
‌كیا در تركیب ، کریمی روی نیمکت مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی تیم هامبورگ در بازی امروز این تیم مقابل بایرن‌مونیخ به میدان خواهد رفت. به گزارش ایپنا ، علیرغم این كه مهدی مهدوی‌كیا در پنجمین بازی تیم هامبورگ در لیگ قهر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امشب ؛ هامبورگ میزبان بایرن

مهدوی‌كیا در تركیب ، کریمی روی نیمکت


مهدی مهدوی‌كیا بازیكن ایرانی تیم هامبورگ در بازی امروز این تیم مقابل بایرن‌مونیخ به میدان خواهد رفت.

به گزارش ایپنا ، علیرغم این كه مهدی مهدوی‌كیا در پنجمین بازی تیم هامبورگ در لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا مقابل آرسنال دچار مصدومیت شده بود، در بازی حساس امروز تیمش مقابل بایرن مونیخ بازی خواهد كرد.

طبق اعلام سایت رسمی باشگاه هامبورگ مهدی مهدوی‌كیا در بازی امروز از ابتدا در تركیب 11 نفره هامبورگ به عنوان هافبك راست حضور خواهد داشت.

این درحالی است كه سایت رسمی باشگاه بایرن مونیخ با اعلام اسامی بازیكنان حاضر در بازی امروز، نام علی كریمی را در بین 7 نفر ذخیره‌های این تیم گنجانده است.

این دوتیم تا كنون 41 بار با هم مصاف داشته‌اند كه در مجموع 19 پیروزی برای بایرن و 12 برد برای هامبورگ رقم خورده است. 10 بار نیز دیدار این دو تیم با نتیجه تساوی به پایان رسیده‌است. در این بازی‌ها تا كنون 119 گل به ثمر رسیده كه سهم هامبورگ 49 گل و سهم بایرن 70 گل بوده است.

چهل و دومین بازی دو تیم هامبورگ و بایرن مونیخ امروز شنبه 4 آذر در چارچوب رقابت‌های بوندس‌لیگا و در ورزشگاه AOLآره‌نا شهر هامبورگ برگزار خواهد شد.