تبیان، دستیار زندگی
(س) توانستم برای سومین بار پیراهن تیم ملی را به تن کنم مجید خدایی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی تهران در کشتی انتخابی که دقایقی پیش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، پس از فراز و نشیب های فراوان در حالی که تمام جو سالن به نفع ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با توسل به حضرت فاطمه (س) توانستم برای سومین بار پیراهن تیم ملی را به تن کنم

مجید خدایی دارنده مدال برنز مسابقات جهانی تهران در کشتی انتخابی که دقایقی پیش در آکادمی ملی المپیک برگزار شد، پس از فراز و نشیب های فراوان در حالی که تمام جو سالن به نفع پژمان درستکار بود، پیش چشم حدود 20 کشتی گیر و کشتی دوست تهرانی توانست با امتیاز 3 بر یک بر حریف غلبه کند و پیراهن تیم ملی را از آن خود کند.

مجید خدایی در گفت و گویی با خبرنگار خبرگزاری ورزش ایران(ایپنا) گفت: با تمام انگیزه و آمادگی که بدست آورده بودم درایام فاطمیه، با توسل به حضرت فاطمه(س) توانستم برای سومین بار پیراهن تیم ملی را بدست آورم.

امیدوارم بتوانم نماینده شایسته ای برای مردم کشورمان در رقابت های جهانی نیویورک باشم.

وی ادامه داد با توجه به اینکه سال گذشته در مسابقات جهانی تهران به مقام سوم رسیدم و مدال برنز رقابت ها را بدست آورم ، مطمئناً مردم انتظاری کمتر از مدال برنز از من ندارند و من نیز برای جبران زحمات مسئولین و مربیان و این همه لطفی که هموطنانم نسبت به من دارند از جان و تمام نیروی خودم مایه می گذارم تا با دستی پر به میهنم برگردم وباعث افتخار ایرانیان کشتی دوست شوم.