تبیان، دستیار زندگی
امیر تتلو خواننده زیر زمینی در صفحه شخصی اش در ایسنتاگرام مطلبی را درباره پیام صادقیان منتشر کرده است و در جملاتی عجیب و غریب مدعی شد که پیام صادقیان سیگار می کشد!او که روزی به تمرین پرسپولیس رفت و نخستین نفری که تحولیش گرفت صادقیان بود حالا زیر همه چیز م
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش صادقیان به سیگار کشیدنش


امیر تتلو خواننده زیر زمینی در صفحه شخصی اش در ایسنتاگرام مطلبی را درباره پیام صادقیان منتشر کرده است و در جملاتی عجیب و غریب مدعی شد که پیام صادقیان سیگار می‌کشد!او که روزی به تمرین پرسپولیس رفت و نخستین نفری که تحولیش گرفت صادقیان بود حالا زیر همه چیز می زند و می گوید رفاقتش با صادقیان به خاطر دعوای او و محرومیتش بوده است.
صادقیان و تتلو

البته این خواننده زیرزمینی چندی بعد این مطلب را تصحیح و كلمه سیگار را حذف كرد. جالب اینجاست كه صادقیان بعد از دیدار پرسپولیس و راه‌آهن كه منجر ‌به تساوی سرخپوشان شده و موجبات اعتراض شدید هواداران پرسپولیس به بازیكنان و كادرفنی را فراهم آورد، خیلی راحت و آسوده در مهمانی همین خواننده زیرزمینی شركت كرد!
تتلو در این مورد نوشته است:«من پیام رو کلا چند ماهه می شناسم اونم بعد از اینکه به داور فحش داد و محروم شد باهاش رفاقت کردم که باهاش حرف بزنم،چون واقعا داشت نابود می شد و کلا هر وقت دیدمش فقط باهاش تمرین کردم.والا زبونم مو درآورد اینقدر بهش گفتم آدم باش،من که همش خودم سرتمرینم!! خودش نمی خواست به من چه؟!؟بعدشم که پدرمون دراومد متقاعدش کردیم که کاراشو بذاره کنار!درخشان باهاش لج کرد!!!به من چه؟»
گفتنی است صادقیان مدعی است كه حمید درخشان بابت لجبازی به او میدان نمی‌داده اما افشاگری جدید این خواننده زیرزمینی نشان می‌دهد كه دلایل اصلی اخراج و میدان ندادن درخشان به او چه بوده است!
اصلاً بر فرض كه تتلو راست گفته و پیام خامی كرده و سیگار كشیده باشد آیا خواننده زیرزمینی باید این‌گونه اعتبار و آبروی رفیق خود را زیر سوال ببرد؟!
البته این پایان کار نبود و باعث شد تا علیرضا منصوریان به این خواننده زیر زمینی !!! حمله کند و در مطلبی از او بخواهد تا دست از سر صادقیان بردارد تا پیام بتواند به روزهای اوج خود بازگردد. پس از این پیام آقای خواننده بار دیگر به منصوریان انتقاد کرد تا ماجرا وارد فازهای جدیدی شود.

«من پیام رو کلا چند ماهه می شناسم اونم بعد از اینکه به داور فحش داد و محروم شد باهاش رفاقت کردم که باهاش حرف بزنم،چون واقعا داشت نابود می شد و کلا هر وقت دیدمش فقط باهاش تمرین کردم.والا زبونم مو درآورد اینقدر بهش گفتم آدم باش،من که همش خودم سرتمرینم!! خودش نمی خواست به من چه؟!؟بعدشم که پدرمون دراومد متقاعدش کردیم که کاراشو بذاره کنار!درخشان باهاش لج کرد!!!به من چه؟»


این اتفاقات باعث شد تا  مردم هم همین واقعیت را درك كردند و به اینستاگرام تتلو بروند و مقابل تتلو موضع بگیرند و به او یاد دادند درباره منصوریان درست حرف بزند. این وسط حتی طرفداران این خواننده هم از او خواستند رفتارش با منصوریان محترمانه‌تر باشد و این همان چیزی است كه ما هم از او می‌خواهیم.
اما علیرضا منصوریان فعلاً در موضع سكوت است، درست مثل پیام صادقیان... سرمربی نفت تهران حق دارد جوابی به نوشته‌های تتلو ندهد چون نه رفاقتی با او دارد و نه هم‌قدش است اما پیام صادقیان چطور؟! پیام چرا جواب تهمت تتلو را نمی‌دهد؟!
دیروز وقتی با صادقیان تماس گرفتیم، گفت: «خواهش می‌كنم اجازه بدهید به فكر فوتبالم باشم. الان ترجیح می‌دهم تمركزم روی تمرینات پرسپولیس باشد. دوست دارم دینی كه به هواداران پرسپولیس دارم را ادا كنم و نمی‌خواهم فكرم جای دیگری درگیر شود. من چند هفته‌ای است دیگر با این شخص ارتباطی ندارم و نه به خانه‌اش می‌روم و نه با او حرف می‌زنم. چسبیده‌ام به فوتبال و تمرین... اجازه بدهید فعلاً سكوت كنم. موضع من در قبال این حرف‌های ایشان فقط سكوت است.»

بخش ورزشی تبیان

خبرانلاین