تبیان، دستیار زندگی
خوانندگان تایم از بین 100 چهره برتر این مجله آمریکایی، رئیس جمهوری روسیه را به عنوان محبوب ترین شخصیت سال انتخاب کردند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پوتین محبوب‌ترین شخصیت سال مجله تایم


خوانندگان تایم از بین 100 چهره برتر این مجله آمریکایی، رئیس جمهوری روسیه را به عنوان محبوب ترین شخصیت سال انتخاب کردند.

پوتین

به گزارش مهر به نقل از واشنگتن پست، نظرسنجی که توسط هفته نامه تایم انجام گرفته نشان می دهد «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه محبوب ترین شخصیت در بین 100 چهره با نفوذ و محبوب جهان است.

طبق نظرسنجی که این هفته نامه آمریکایی از خوانندگان خود انجام داده پوتین توانسته با کسب بیشترین آرا در صدر چهره های محبوب و با نفوذ جهان قرار گیرد. وی همچنین تنها سیاستمداری است که نامش در جمع 5 چهره برتر این فهرست دیده می شود.

این در حالی است که شخصیت های پس از پوتین در این فهرست عمدتا هنرمندان و خوانندگان موسیقی پاپ هستند. هر چند انتخاب رئیس جمهوری روسیه در این فهرست ارتباطی به هنرمندان ندارد اما میزان محبوبیت وی تعجب مسئولان هفته نامه را نیز برانگیخته است.

طبق این گزارش سیاست های پوتین از جمله الحاق شبه جزیره کریمه به روسیه که بزرگترین بحران در روابط مسکو و غرب پس از فروپاشی شوروی را موجب شده، بر خلاف انتظار برگزار کنندگان این نظرسنجی، نتوانسته بر میزان محبوبیت وی تاثیر بگذارد.

هر چند انتخاب رئیس جمهوری روسیه در این فهرست ارتباطی به هنرمندان ندارد اما میزان محبوبیت وی تعجب مسئولان هفته نامه را نیز برانگیخته است

پوتین همچنین توانسته با این صدرنشینی، شخصیت های دیگری مانند دالایی لاما، پاپ و رئیس جمهوری آمریکا را پشت سر بگذارد. در این میان وضعیت اوباما چندان جالب نیست به طوری که نام وی حتی در بین 10 نام نخست این جدول نیز دیده نمی شود.

بخش سیاست تبیان

منبع : تابناک