تبیان، دستیار زندگی
شاید برایتان پیش آمده که از یک روز کاری سخت برگشته اید و فقط می خواهید دراز بکشید، ناگهان تلفن زنگ می زند و مادر و یا همسرتان می گوید که امشب مهمان هستید
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وای مهمونی؟ من چی بپوشم؟


شاید برایتان پیش آمده که از یک روز کاری سخت برگشته اید و فقط می خواهید دراز بکشید، ناگهان تلفن زنگ می زند و مادر و یا همسرتان می گوید که امشب مهمان هستید، حالا یا فراموش کرده که از قبل به شما بگوید و یا یک هو هوس مهمانی رفتن به سرش زده است.

لباس

شاید هم شما فراموش کرده اید که از هفته قبل به مهمانی دعوت شده اید، شاید هم در ترافیک گیر کردید و فرصتی که برای انتخاب لباس در نظر گرفته بودید را از دست دادید، این موقعیت ها مهم نیست، مهم این است که شما خسته اید و حوصله فکر کردن به این که چی بپوشید و موهایتان را چگونه درست کنید ندارید، تازه احساس خستگی هم، تمام طراوت و شادابیتان را گرفته است.نگران نباشید، ما به شما نشان می دهیم چگونه در کمترین زمانی حاضر شوید.


به سه شماره به طرف حمام شیرجه بروید، یک دوش آب گرم و ماساژ صورت و بدنتان و در پایان آب سرد، می تواند خستگی را از بدنتان بیرون کند و به شما انرژی مضاعفی بدهد. الان می توانید از ماسک های صورت برای رفع خستگی استفاده کنید، ماسک خیار و یا سیب زمینی رنده شده برای این کار بسیار مناسبند.
قدم سوم این است که یک چیزی بخورید، مثلا یک لیوان شیر با موز و یا خرما و یا تکه ای میوه، شما باید انرژی لازم برای آماده شدن و رفتن به مهمانی را داشته باشید، اگر هم خوابتان می آید، استفاده از یک فنجان قهوه توصیه می شود.
برای آرایش مو، وقت پیچیدن و یا سشوار کشیدن ندارید، با کمی موس مشکل شما حل می شود، موس محصولی مانند تافت است، البته کمی قوی تر از آن و موهایتان را هر جوری که بخواهید نگه می دارد، موهای خود را همانطور که خیس است، پریشان کنید و موس بزنید و بگذارید که در هوای آزاد خشک بشود.

راه دوم این است که فقط جلوی موهایتان را سشوار بکشید، به این صورت که ابتدا موهایتان را شانه کنید، قسمت جلو مو را از بقیه جدا کرده و سپس یک روسری نخی برداشته و سفت روی بقیه موهایتان ببندید، روسری باعث می شود که موها همانطور شق و رق خشک شود، می توانید برای بهتر شدن نتیجه کار، از کمی هم ژل هم استفاده کنید. اصلا می توانید جلو موهایتان را سشوار کشیده و بقیه موها را از پشت دم اسبی ببندید و یک گل بزرگ هم در کنارش بزنید. استفاده از تل و یا یک کلیپس نگین دار و یا گل دار، باعث جذابیت بیشتر موهایتان می شود.

درست است که ممکن است خسته باشید اما کفش پاشنه بلند به لباس جذابیت خاصی می دهد


این سه راه کار برای آرایش موهایتان، حال به سراغ کمد لباسهایتان بروید، بدون فکر و معطلی، یک شلوار جین و یا یک شلوار مشکی که تقریبا در همه کمدها یافت می شود را بردارید و بپوشید، حال به سراغ کفش های پاشنه بلندتان بروید و یکی را انتخاب کنید.
درست است که ممکن است خسته باشید اما کفش پاشنه بلند به لباس جذابیت خاصی می دهد .ترکیب شلوار جین و مشکی با کفش پاشنه بلند، همیشه جذاب و زیباست، در ثانی با هر بلوزی هم ست می شود، رنگ و مدل بلوزتان هیچ فرقی نمی کند، برحسب این که مهمانی در چه فصلی است، یک بلوز آستین بلند یا بدون آستین انتخاب کنید و بپوشید. البته بهتر است برای این شرایط از قبل فکری کنید و بلوزهای جذاب در کمد داشته باشید، مثلا یک بلوز طلایی رنگ.
اکنون شما آماده اید، اما خاص نیستید، برای خاص شدن کافی است یک کمربند نگین دار تهیه کنید و روی لباستان ببندید و یا یک کیف که رنگی متضاد و بر خلاف لباستان است را هم انتخاب کنید، توجه داشته باشید که نقطه اوج لباستان کمربند و یا کیف شماست که به تیپ شما جذابیت خاصی می دهد.خدای نکرده هر دو را باهم استفاده نکنید که همه به شما می خندند، شما باید یک نقطه اوج در لباستان داشته باشید، پس یا کیف و یا کمربند نگین دار.
البته شاید بعد از آماده شدن دلتان بسوزد که این همه لباس و کفش و زیور آلات داشتید و می توانستید با اندکی وقت گذاری آنها را می پوشیدید، اما توجه داشته باشید در حداقل زمان ممکنه، شما آماده شدید و اعصاب خودتان و همسرتان را هم خورد نکردید، ان شا الله در مهمانی های آینده از ست های زیبای خود استفاده کنید.

زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


مطالب مرتبط:
شوهرتان را اسیر خود کنید 
پیژامه راه راه با یک عرق گیر سوراخ 
گوش خر 
آیا بادی به غبغبتان افتاده 
سلام بو 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.