تبیان، دستیار زندگی
رفت بیش از پنجاه درصد فیلمبرداری "سه زن" به كارگردانی منیژه حكمت به پایان رسید و گروه در تهران همچنان مشغول هستند تا اواسط هفته فیلمبرداری در شهرستانها آغاز شود. به گزارش ایسنا، بازی رضا كیانیان، شاهرخ فروتنیان و آتیلا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنجاه درصد از فیلمبرداری "سه زن " مقابل دوربین رفت

بیش از پنجاه درصد فیلمبرداری "سه زن" به كارگردانی منیژه حكمت به پایان رسید و گروه در تهران همچنان مشغول هستند تا اواسط هفته فیلمبرداری در شهرستانها آغاز شود.

به گزارش ایسنا، بازی رضا كیانیان، شاهرخ فروتنیان و آتیلا پسیانی در این فیلم به پایان رسیده است و بازی نیكی كریمی نیز تا اواسط هفته به پایان می‌رسد. همچنین گروه دوم بازیگران این فیلم بزودی آغاز می‌شود.

به گفته‌ی حكمت فیلمبرداری تا دو ماه آینده ادامه دارد و احتمالا در جشنواره فیلم فجر حضور خواهد داشت.

همچنین همزمان تدوین "سه زن" توسط مصطفی خرقه‌پوش در عروج فیلم آغاز شده است.

در خلاصه داستان این فیلم كه با فیلم‌نامه‌ای از نغمه ثمینی ساخته آن آغاز شده است، آمده است:

« مینو سرگردان در پی دخترش می‌گردد كه درمی‌یابد میراث كهنی را به یغما می‌برند. در این حین مادرش می‌گریزد و در زمان گم می‌شود. حالا سه زن دور از یكدیگر حرف‌ها، تردیدها و خیال‌های خود را در سفری بی‌انتها به تصویر می‌كشند. سفری در گذشته، درآینده و در زمان حال»

در "سه زن" : نیكی كریمی، پگاه آهنگرانی، مریم بوبانی، نازنین آقااحمدی، ستاره پسیانی، شهرزاد كمال‌زاده، نسیم امیرخسرو به ایفا نقش می‌پردازند. بازیگران مرد: رضا كیانیان، شاهرخ فروتنیان، خسرو احمدی، مهرداد ضیایی، احمد ساعتچیان و آتیلا پسیانی حضور دارند.

به گزارش ایسنا، عوامل دیگری كه در این پروژه همكاری می‌كنند عبارتند از: مشاوران فیلمنامه : داریوش عیاری، مصطفی خرقه‌پوش، منیژه حكمت، مدیر فیلمبرداری و مشاور كارگردانی: داریوش عیاری، تدوین: مصطفی خرقه‌پوش، مدیر تولید: محمدرضا نجفی، طراح لباس: ژیلا مهرجویی، طراح چهره‌پردازی: مهری شیرازی، صدابردار : پرویز آبنار، فرزام منطقی ، طراح صحنه: سعید آهنگرانی ، موسیقی: حیدر ساجدی ، صداگذار: پرویز آبنار، طراح صحنه: سعید آهنگرانی

موسیقی: حیدر ساجدی، صداگذار: پرویز آبنار، برنامه‌ریز و دستیار اول كارگردان: مصطفی احمدی ، عكس: امیر عابدی

تهیه كننده و كارگردان: منیژه حكمت و محصول بامداد فیلم.

منبع : ایسنا