تبیان، دستیار زندگی
دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی چهارشنبه شب ادامه می یابدکه بارسلونا در پاریس میهمان پاری سن ژرمن خواهد بود و پورتو ماموریتی غیرممکن برای پیروزی بر بایرن مونیخ دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بارسلونا و ماموریت غیرممکن پورتو


دور رفت از مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا درحالی چهارشنبه شب ادامه می یابدکه بارسلونا در پاریس میهمان پاری سن ژرمن خواهد بود و پورتو ماموریتی غیرممکن برای پیروزی بر بایرن مونیخ دارد.
بارسلونا دارای چهار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا و صدرنشین فعلی لالیگا درحالی میهمان پاری سی های خواهد بود که میزبان زلاتان ابراهیموویچ را به دلیل محرومیت و داوید لوییس مصدوم را در اختیار ندارد.

بارسلونا و پاری سن ژرمن

این دو تیم فصل گذشته نیز درهمین مرحله به مصاف هم رفتند که بارسلونا با برتری در مجموع دو دیدار رفت و برگشت راهی نیمه نهایی شد.

جدال ستارگانی چون لیونل مسی، لوییس سوارز، نیمار وآندرس اینیستا درترکیب بارسلونا با تیاگو سیلوا، مارکو وراتی، لاوتزی و ادنیسون کاوانی در پاری سن ژرمن می تواند رویارویی این دو تیم متمول را به یکی از زیباترین دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان تبدیل کند.

هردو تیم اکنون در لیگ های داخلی خود صدرنشین هستند و می خواهند با موفقیت در لیگ قهرمانان با انگیزه بیشتری مسابقات پیش روی را ادامه دهند.

دردیگر دیدار این مرحله، پورتو پرتغال که دو عنوان نخست این مسابقات را در کارنامه دارد در ورزشگاه دراگو میزبان بایرن مونیخ، آماده ترین تیم های روزهای اخیر فوتبال اروپا خواهد بود.

تیم تحت هدایت پپ گواردیولا که فوتبالی روان و همراه با موفقیت را ارائه می کند یکی از اصلی ترین گزینه های قهرمانی محسوب می شود و با رهایی آرین روبن و فرانک ریبری از بند مصدومیت می تواند مشکلات زیادی را برای نماینده پرتغال ایجاد کند.

جدال ستارگانی چون لیونل مسی، لوییس سوارز، نیمار وآندرس اینیستا درترکیب بارسلونا با تیاگو سیلوا، مارکو وراتی، لاوتزی و ادنیسون کاوانی در پاری سن ژرمن می تواند رویارویی این دو تیم متمول را به یکی از زیباترین دیدارهای فصل جاری لیگ قهرمانان تبدیل کند

هرچند پورتو نیز همواره در لیگ قهرمانان اروپا تیمی سخت کوش بوده که در خانه خود برای تمامی حریفان یک خطر جدی تلقی می شود.

پورتو برای موفقیت در این دیدار به عملکرد مناسب والمیر بهرامی، کاسمیرو، ریکاردو کوارشما، کریستین تئو و جکسون مارتیز چشم دوخته است.

بایرن مونیخ نیز مهره های تاثیرگذاری چون مانوئل نویر، فیلیپ لام، باستین شواین اشتایگر، تیاگو، فرانک ریبری، توماس مولر، آرین روبن و لوواندوفسکی را دراختیار دارد که در سالهای اخیر مقدمات رسیدن به افتخارات متعددی را برای این باشگاه بزرگ آلمانی فراهم کرده اند.

دیدارهای دور برگشت این تیم ها نیز روز اول اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان


منبع: سایت یوفا