تبیان، دستیار زندگی
فرمانده گروه پهپادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپادهای نیروی زمینی به موشک و راکت مجهز می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پهپادهای نیروی زمینی به موشک و راکت مجهز می‌شوند


فرمانده گروه پهپادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: پهپادهای نیروی زمینی به موشک و راکت مجهز می‌شوند.


پهباد

سرهنگ رضا خاکی در حاشیه صبحگاه مشترک یگان‌های نمونه ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه باید قابلیت‌های پهپادهای نیروی زمینی افزایش یابد، اظهار کرد: ما با تلاش‌هایی که انجام دادیم اکنون به فناوری‌های بالاتری در زمینه پهپادی رسیدیم و در رزمایش‌های آتی پهپادهای نیروی زمینی را به موشک و راکت تجهیز می‌کنیم.

فرمانده گروه پهپادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در ادامه افزود: ما به این قابلیت رسیده‌ایم که هم پهپادهای قدیم را به موشک و راکت مجهز کنیم و هم پهپادهای جدید را با قابلیت حمل موشک و راکت بسازیم.

وی در ادامه با اشاره به پهپادهای انتحاری گفت: پهپاد رعد 85 در واقع یک موشک کروز کوچک است که با سر جنگی قدرتمند خود با دقت بسیار زیاد اهداف را مورد اصابت قرار می‌دهد. این پهپاد این قابلیت را دارد که اهداف برنامه‌ریزی شده را مورد اصابت قرار دهد و هم اینکه در طول مسیر، هدف و مسیر جدیدی به آن داده شود.

فرمانده گروه پهپادی نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران در پایان با اشاره به قابلیت‌های نیروی زمینی در ساخت انواع پهپادها، خاطرنشان کرد:‌ نیروی زمینی ارتش جزو دو یا سه ارتش قدرتمند در زمینه ساخت پهپاد در منطقه است.

بخش سیاست تبیان

منبع : ایسنا