تبیان، دستیار زندگی
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز از روابط عمومی ها به عنوان سرمایه اجتماعی عظیمی یاد کرد که استفاده از ظرفیت های آنان مغفول مانده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روابط عمومی ها، سرمایه اجتماعی مغفول مانده اند

قباد نعمتی

دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز از روابط عمومی ها به عنوان سرمایه اجتماعی عظیمی یاد کرد که استفاده از ظرفیت های آنان مغفول مانده است.
به گزارش روابط عمومی،  قباد نعمتی با بیان این مطلب در دیدار اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز با دین پرست، رئیس مرکز اطلاع رسانی و امور بین الملل وزارت کشور اظهار داشت: امروزه روابط عمومی یکی از بازوهای مدیریت عالی هر سازمان در ارتباطات درون و برون سازمانی است که باید به نحو شایسته از سوی مدیران و مسئولان دستگاه ها و نهادها مورد توجه قرار گیرند.
قباد نعمتی با اشاره به اینکه نگاه ویژه مدیریت به روابط عمومی موجب پویایی سازمان می شود، افزود: خوشبختانه نگاه استاندار البرز به عنوان رئیس شورای روابط عمومی های استان به حوزه روابط عمومی ها بسیار مثبت و اثربخش است و همراه تاکید داشته اند که باید نقش و اهمیت روابط عمومی ها به باور تبدیل شود.
این مسئول در ادامه سخنان خود خواستار وحدت رویه مشخصی در شوراهای هماهنگی روابط عمومی ها در سطح کشور شد و گفت: ایجاد وحدت رویه و حرکت بر مداری مشخص به منظور دستیابی به اهداف و برنامه های روابط عمومی از جمله ضروریاتی است که می طلبد با تدوین دستور العمل یا آئین نامه ای مشخص ساماندهی شده و از فعالیتهای سلیقه ای در سطح کشور جلوگیری به عمل آید.
تعیین تکلیف چارت سازمانی ادارات کل روابط عمومی استانداری های کشور، تعیین تکلیف وضعیت شورای هماهنگی روابط عمومی های استان در رابطه با نحوه ادامه فعالیت آن، تهیه و تدوین آئین نامه ای مشخص به منظور برگزاری انتخابات هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی ها، لزوم تدوین آئین نامه ای جدید برای شورای اطلاع رسانی استان، تجدید نظر در ارزیابی عملکرد روابط عمومی استانداری ها و همچنین برگزاری نشستی مشترک با حضور مدیران کل روابط عمومی استانداری های کشور به منظور ایجاد وحدت رویه و طرح مسائل و مشکلات آنان از جمله مواردی بود که مدیرکل روابط عمومی و اطلاع رسانی استانداری البرز به آن اشاره کرد.
گفتنی است در ادامه این نشست هر یک از اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی های استان البرز به بیان نقطه نظرات خود در حوزه روابط عمومی ها پرداخته و آمادگی خود را برای هر گونه همکاری به منظور بهبود وضعیت شورای هماهنگی روابط عمومی ها اعلام کردند.

تنظیم: هومن بهلولی