تبیان، دستیار زندگی
رئیس دبیرخانه مشارکت های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به احداث شیرخوارگاه های جدید در استان های مختلف گفت: هموطنان می توانند در صورت انصراف از عزیمت به سفر عمره، هزینه آن را در اختیار کودکان و نیازمندان قرار دهند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

عملی نیکو در اعتراض به اقدامات رژیم آل‌سعود

رئیس دبیرخانه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور ضمن اشاره به احداث شیرخوارگاه‌های جدید در استان‌های مختلف گفت: هموطنان می‌توانند در صورت انصراف از عزیمت به سفر عمره، هزینه آن را در اختیار کودکان و نیازمندان قرار دهند.

بخش اجتماعی تبیان
حج

محمد نصیری با اشاره به آمادگی حوزه مشارکت‌های بهزیستی جهت دریافت کمک‌های مردمی جهت ارائه خدمات به نیازمندان و مددجویان اظهار داشت: در روزهای گذشته تعدادی از هم‌وطنان در اعتراض به اقدامات رژیم آل‌سعود اقدام به انصراف و فروش فیش عمره خود و واریز هزینه برای کودکان و مددجویان بهزیستی شده‌اند.
وی تصریح کرد: حساب حوزه مشارکت‌های مردمی سازمان بهزیستی کشور آمادگی دریافت کمک‌های هم‌وطنان را در این حوزه در سایر استان‌ها دارد.
وی با اشاره به برنامه‌های حوزه مشارکت‌های مردمی در سال 94 گفت: 9 سرفصل برای سال جاری جهت افزایش مشارکت‌های مردمی پیش‌بینی شده است که از آن جمله می‌توان به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و بنگاه‌های اقتصادی، توسعه مشارکت‌های مردمی و استفاده از ظرفیت ایرانیان خارج از کشور، استفاده از ظرفیت‌های جدید در فضای مجازی، استفاده از ابزارهای نوین، توسعه نظارت بر هزینه‌کردهای مشارکت‌ها و همچنین امضای تفاهم‌نامه با نهادهای مالی و اصناف اشاره کرد.

در روزهای گذشته تعدادی از هم‌وطنان در اعتراض به اقدامات رژیم آل‌سعود اقدام به انصراف و فروش فیش عمره خود و واریز هزینه برای کودکان و مددجویان بهزیستی شده‌اند

نصیری با تأکید بر اینکه تا پایان سال تعدادی از مراکز از جمله مراکز توانبخشی، آسایشگاه‌های سالمندان و معلولان و شیرخوارگاه‌ها توسط خیرین ساخته خواهد شد، گفت: بر همین اساس، طبق هماهنگی‌های صورت‌گرفته با سه حوزه توانبخشی، پیشگیری و اجتماعی قرار است نیازهای این حوزه‌ها از سوی حوزه مشارکت‌ها تأمین شود.
وی با اشاره به ساخت شیرخوارگاه‌های جدید در سراسر کشور گفت: هم‌اکنون تعدادی از شیرخوارگاه‌ها در مراحل مختلف ساخت قرار دارند که به زودی شیرخوارگاه ایلام با زمینی بالغ بر 1500 متر در چهار طبقه به بهره‌برداری خواهد رسید.


منبع : فارس