تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر رقیب همشهری خود در دربی این شهر ۳ امتیاز شیرین را به اندوخته های قبلی خود اضافه کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یونایتد سیتی را له کرد


تیم فوتبال منچستر یونایتد با پیروزی برابر رقیب همشهری خود در دربی این شهر ۳ امتیاز شیرین را به اندوخته‌های قبلی خود اضافه کرد.

منچستر یونایتد و منچستر سیتی

تیم‌های فوتبال منچستر یونایتد و منچستر سیتی شنبه شب در چارچوب هفته سی و دوم رقابتهای لیگ برتر انگلیس در ورزشگاه اولدترافورد به مصاف هم رفتند که در پایان تیم منچستر یونایتد با حساب ۴ بر ۲ رقیب همشهری خود را شکست داد.

در این بازی اشلی یانگ (۱۴)، مروان فلینی (۲۷)، خوان ماتا (۶۷) و کریس اسمالینگ (۷۳) برای منچستر یونایتد گلزنی کردند و سرخیو آگوئرو (۸ و ۸۹) هر دو گل سیتی را به ثمر رساند. شیاطین سرخ با این پیروزی پرگل ۶۵ امتیازی شد و با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال در رده سوم جدول باقی ماند. تیم منچستر سیتی هم با ۶۱ امتیاز مکان چهارم جدول را به خود اختصاص داده است. تیم پیگرینی در هفته های اخیر روی نوار ناکامی قرار گرفته و حتی خطر از دست دادن سهمیه لیگ قهرمانان را هم حس می‌کند.

در یکی دیگر از دیدارها تیم صدرنشین چلسی مهمان کوئینز پارک رنجرز بود که به سختی با گل دقیقه ۸۸ فابرگاس برابر این تیم یک بر صفر برنده شد. این برد چلسی را ۷۳ امتیازی کرد تا فاصله این تیم با آرسنال به ۷ امتیاز افزایش یابد. این در حالی است که چلسی یک بازی معوقه را در پیش دارد.

بخش ورزشی تبیان


منبع : مهر