تبیان، دستیار زندگی

شوخی همسرم با دختران فامیل!

امسال عید با خانواده ی همسرم به سفر رفتیم و من واقعا بدترین عیدم را داشتم. جمعی که محرم و نامحرم در آن رعایت نمی‌شود. اگر دوست شما که به تازگی ازدواج کرده است ، نزد تان بیاید و این موضوع را مطرح کند، چه پاسخی به او خواهید داد؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : ندا داودی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :
شوخی با دختران، همسر، نامحرم،
همسرم فرد معتقدی است و ما باهم در دانشگاه آشنا شدیم، همان ابتدا فهمیدم که از نظر اعتقادی با خانواده اش خیلی متفاوت است و برای همین خودش همسر انتخاب کرده زیرا معیارهای او با آنها فرق می کند. خانواده ی راحتی دارد و خیلی پایبند به مسائل اخلاقی نیستند. وقتی برای خواستگاری آمدند و در مراسم‌هایی که داشتیم به خاطر احترام به من و خانواده‌هام کمی رعایت کردند اما وقتی من رسماً عروس آن خانواده شدم، وضع فرق کرد. در رفت‌وآمدهایمان فهمیدم تحمل محیطشان برایم خیلی سخت است.

همسرم مثل هر پسر دیگری به خانواده‌اش علاقه‌مند است و میخواهد با آنها در ارتباط باشیم، اما من واقعا اذیت می‌شوم. گاهی دچار حسادت‌های زنانه می‌شوم وقتی در آن جمع قرار می‌گیرم. امسال عید با خانواده‌ی همسرم به سفر رفتیم و من واقعا بدترین عیدم را داشتم. جمعی که محرم و نامحرم در آن رعایت نمی‌شود، برخی اعتقادات مسخره می‌شود و من احساس می کردم تنها ی تنها هستم. البته همسرم مانند آنها رفتار نمی کند اما حدود و خطوط قرمزش در جمع خانواده با جاهای دیگر خیلی فرق دارد. او تمام دخترهای فامیل را با نام کوچک صدا می‌زند هرچند با آنها دست نمی‌دهد اما شوخی‌های‌شان مرا آزار می‌دهد.

همین حرف‌ها باعث بحث و مشاجره بین ما شده است. نمی‌دانم چه رفتاری باید داشته باشم. لطفا کمکم کنید.


مطالب مرتبط:

مشکل زمستانی من و همسرم
زنی که می گویند فتنه گر است!
بیا جدا شیم، حوصله ندارم!

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.