تبیان، دستیار زندگی
محور فعالیتهای دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی کشور در سومین نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی مشخص شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

محورهای دانشگاهی هفته روابط عمومی کشور مشخص شد

هفته روابط عمومی

محور فعالیتهای دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی کشور در سومین نشست شورای برنامه ریزی و هماهنگی همایش دانشجویی و دانشگاهی هفته ی روابط عمومی مشخص شد.
به گزارش  روابط عمومی، در این جلسه مقرر شد هم اندیشی «روابط عمومی و دانشگاه؛ گفت و گو و همدلی» با همکاری و مشارکت دانشکده خبر، دانشگاه جامع علمی کاربردی، دانشگاه آزاد اسلامی، دانشگاه پیام نور، دانشگاه علامه طباطبایی و دانشگاه تهران برگزار شود.

محمد صادق افراسیابی؛ دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی هفته ی روابط عمومی ایران در این نشست تاکید کرد: در سال دولت و ملت؛ همدلی و همزبانی یکی از مهمترین اولویتهای روابط عمومی ها باید توجه به دانشگاه و دانشجو به عنوان محور تولید فکر و اندیشه ی انتقادی باشد. بنابراین باید بستری فراهم شود تا دانشگاهیان و دانشجویان بتوانند نظرات خویش را در خصوص نقاط قوت و ضعف رشته و حرفه ی روابط عمومی در کشور بیان نمایند.

در این جلسه مقرر شد فراخوان همایش دانشگاهی و دانشجویی روابط عمومی و سواد رسانه ای با هدف توجه اقشار دانشگاهی به موضوع سواد رسانه ای در هفته ی آتی اعلام و همایش مذکور همزمان با بازگشایی دانشگاه ها در مهرماه برگزار شود.

همچنین در ادامه محمد رضا پارسیان به عنوان قائم مقام دبیر همایش دانشگاهی و دانشجویی ی هفته ی روابط عمومی ایران، محمد تقی کمالی به عنوان دبیر هیات علمی این همایش، فرشاد شهید زاده به عنوان مسئول کمیته ی چاپ و انتشارات، هانیه ناظری به عنوان دبیر شورای برنامه ریزی و هماهنگی و دکتر حنیف غفاری به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی همایش مذکور معرفی شدند.

تنظیم: هومن بهلولی