تبیان، دستیار زندگی
رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به فعالیت های سایت های موجود در استان، سایت تبیان هرمزگان را یکی از موفق ترین،بروزترین و پرمحتوا ترین سایت های موجود در استان قلمداد کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

سایت تبیان هرمزگان پرمحتواترین سایت های موجود در استان است

حجت‌الاسلام درویشی

رئیس تبلیغات اسلامی حاجی آباد با اشاره به فعالیت های سایت های موجود در استان، سایت تبیان هرمزگان را یکی از موفق ترین،بروزترین و پرمحتوا ترین سایت های موجود در استان قلمداد کرد.

به گزارش روابط عمومی، حجت‌الاسلام درویشی در گفتگوئی ضمن تبریک سال جدید به حجت‌الاسلام دکتر زندوی مدیر کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، مدیر و کارکنان خدوم روابط عمومی اداره کل و سایت تبیان هرمزگان؛ با اشاره به نقش آفرینی،موفقیت ها و جذب مخاطبان فراوان از سوی این سایت پوشش خبری از فعالیتهای فرهنگی و قرآنی اداره تبلیغات اسلامی در حاجی آباد، سایر شهرستانها و مرکز استان و اطلاع‌رسانی آن به مخاطبان و کاربران نتیجه زحمات عزیزانی است که شبانه روز در جهت پر بارتر شدن سایت فرهنگی و اطلاع‌رسانی تبیان هرمزگان در تلاشند و با ابزار رسانه ای، تبلیغات، و. .. در پاسداشت دین مبین اسلام و آرمانهای مقدس نظام جمهوری اسلامی در برابر هر گونه هجمه های فرهنگی و برنامه های پلید غرب ایستاده گی می‌کنند.

وی سایت تبیان هرمزگان را موفق ترین و بروز ترین سایت های موجود عنوان کرد و افزود:این سایت علاوه بر پورتال خبری در زمینه های مختلف نیاز جوانان را مرتفع می سازد و این خدمات حاصل مدیریت سایت تبیان که دستی توانمند در این مقوله دارد می باشد.

حجت‌الاسلام درویشی در ادامه به تداوم  موفقیت این سایت اشاره و افزود: با توجه به اینکه سایت تبیان برای تداوم موفقیت و غنای فگری جوانان را فراهم می‌کند می تواند تجارب نیروهای سازمان در شهرستانها را نیز استفاده نماید تا موفقیت این سایت فرا ملی شود.ایشان همچنین ضمن موفقیتهای پی در پی این سایت در چند سال متوالی، خواستار راه اندازی بخشهای انگلیسی و عربی و بروز رسانی آن شد و افزود:امید است با درایت مدیر کل توانمند استان و مدیریت این سایت این بخش هم راه اندازی شود و سایت تبیان هرمزگان بتواند در فضای مجازی تامین کننده نیازهای خارج از کشور هم یاشد درپایان خواهان توفیق روز افزون عوامل سایت تبیان شد.

تنظیم: هومن بهلولی