تبیان، دستیار زندگی
جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به استقرار دوربین های ثبت تخلف در تمام مبادی ورودی طرح زوج و فرد، نسبت به پوشاندن پلاک خودرو و مخدوش کردن آن هشدار و اولتیماتوم داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ثبت تخلف ورودی زوج و فردبا پلاک مخدوش

جانشین رئیس پلیس راهور پایتخت با اشاره به استقرار دوربین‌های ثبت تخلف در تمام مبادی ورودی طرح زوج و فرد، نسبت به پوشاندن پلاک خودرو و مخدوش کردن آن هشدار و اولتیماتوم داد.

بخش اجتماعی تبیان
مخدوش کردن پلاک

تجهیز مبادی ورودی طرح زوج و فرد به دوربین‌

سرهنگ حسن عابدی با اشاره به پایش محدوده طرح زوج و فرد و ثبت تخلف خودروهای متخلف با استفاده از دوربین‌های الکترونیکی اظهار داشت: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده، از روز شنبه ۲۲ فرودین ماه، تمامی ورودی‌های محدوده طرح زوج و فرد به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز می‌شوند و از این پس، ثبت تخلف ورود غیر مجاز به این محدوده، همچون محدوده طرح ترافیک، صرفاً توسط دوربین‌های الکترونیکی انجام می‌شود.

با توجه به صراحت قانونی، ماموران پلیس در برابر هرگونه مخدوش کردن پلاک خودرو و پوشاندن پلاک در هنگام ورود به طرح زوج و فرد، ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد

جانشین رئیس پلیس راهور تهران بزرگ با تاکید بر اینکه تمامی ورودی‌های محدوده زوج و فرد در پایتخت،‌ به دوربین‌های ثبت تخلف مجهز شده‌اند، افزود: با راه‌اندازی و بهره‌برداری از این دوربین‌ها، دیگر از عوامل انسانی در ورودی طرح زوج و فرد استفاده نخواهیم کرد.

وی ادامه داد: از روز شنبه، عوامل انسانی پلیس راهور پایتخت در ورودی‌های این محدوده مستقر نمی‌شوند ولی گشت‌های سواره و خودرویی، با افزایش تمرکز در این مبادی، با خودروهایی که اقدام به مخدوش کردن یا پوشاندن پلاک خود کنند، برخورد خواهند کرد.

عابدی خاطرنشان کرد: با توجه به صراحت قانونی، ماموران پلیس در برابر هرگونه مخدوش کردن پلاک خودرو و پوشاندن پلاک در هنگام ورود به طرح زوج و فرد، ضمن اعمال قانون و توقیف خودرو، متخلفان را به مراجع قضایی معرفی خواهند کرد.


منبع : افکارنیوز