تبیان، دستیار زندگی
دبیر ستاد مرکزی راهیان نور گفت: مراسم گرامیداشت شهید شیرودی 3 اردیبهشت در محل شهادت این شهید برگزار و روز بعد برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز صورت خواهد گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

روز برای بازی دراز


دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور گفت: مراسم گرامیداشت شهید شیرودی 3 اردیبهشت در محل شهادت این شهید برگزار و روز بعد برنامه صعود به ارتفاعات بازی دراز صورت خواهد گرفت.


کوهپیمایی

سرهنگ «نادر ادیبی» دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور در پاسخ به این سوال مبنی بر این‌که امسال بیشترین استقبال زائران سفر به سرزمین‌های راهیان‌نور از کدام یادمان‌ها بوده است، اظهار کرد: یادمان شلمچه بیشترین زائر و سپس یادمان‌های فتح المبین، طلاییه و شهدای اروند بیشترین زائر را داشتند.

دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور با اشاره به شناسنامه‌دار کردن یادمان‌ها در سال جاری تصریح کرد: بعد از سفر مقام معظم رهبری در سال 93 و نکاتی که فرمودند، اقداماتی انجام شد که طبق نظرسنجی‌ها از مدیران کاروان‌ها و مسئولین یادمان‌ها، زائران راهیان‌نور شناخت مناسب‌تری از یادمان‌ها و عملیاتی که در آن مناطق انجام‌شده است، داشتند.

ادیبی افزود: امسال برای هر یادمان جزوه‌ای تهیه‌کرده بودیم که در اختیار زائران قراردادیم که در روایت سرگذشت مناطق به مردم کمک زیادی کرد.

امسال برای هر یادمان جزوه‌ای تهیه‌کرده بودیم که در اختیار زائران قراردادیم که در روایت سرگذشت مناطق به مردم کمک زیادی کرد

وی با اشاره به آغاز راهیان‌نور غرب کشور، گفت: سالروز شهادت شهید شیرودی و آزادسازی بازی دراز، 8 اردیبهشت‌ماه است، برای این‌که حضور خانواده‌ها در این منطقه به‌آسانی باشد، هرسال این مراسم پنج‌شنبه و جمعه نزدیک به این تاریخ برگزار می‌شود.
دبیر ستاد مرکزی راهیان‌نور خاطرنشان کرد: لذا این برنامه پنج‌شنبه 3 اردیبهشت‌ماه در محل شهادت شهید شیرودی برگزار و روز جمعه 4 اردیبهشت‌ماه، صعود به ارتفاعات بازی دراز، در شهر سر پل ذهاب انجام خواهد شد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان



منبع: سایت مشرق