تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با شرایطی که سعید معروف دارد، نگران دیر اضافه شدنش به تیم ملی نیستم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کواچ: معروف به موقع می آید


سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: با شرایطی که سعید معروف دارد، نگران دیر اضافه شدنش به تیم ملی نیستم.
کواچ

اسلوبودان کواچ درخصوص آخرین شرایط تیم ملی والیبال ایران اظهار داشت: تمرینات را از پایه شروع کرده‌ایم و از هفته آینده کار را جدی تر ادامه می‌دهیم. بازیکنان خوبی داریم، اما برخی از آنها مصدوم هستند و ما در تلاش هستیم که زودتر آنها را به اوج آمادگی برسانیم.
کواچ با اشاره به برگزاری بازی‌های دوستانه برابر فنلاند و جمهوری چک، گفت: ما دوست داشتیم و سعی کردیم با بهترین تیم‌های جهان مسابقه بدهیم؛ به همین دلیل در تاریخ 20 دسامبر به کشورهایی مثل ایتالیا، صربستان، بلغارستان و برزیل ایمیل زدیم، اما جوابی به ما ندادند، چون مشکلاتی مانند انتخاب سرمربی و... داشتند. از طرفی ما چون باید برای گرفتن ویزا اقدام می‌کردیم بهترین راه حل بازی کردن با فنلاند و جمهوری چک بود.
وی با بیان اینکه امسال کار سختی در پیش داریم، خاطرنشان کرد: سال گذشته از گروه ایران سه تیم به مرحله نهایی صعود می‌کرد، اما امسال شرایط فرق می‌کند و کارمان سخت‌تر است. قهرمان جهان، قهرمان المپیک و قهرمان دوره گذشته لیگ جهانی در گروه ایران قرار دارند و از بین این چهار تیم تنها دو تیم به دور بعدی راه پیدا می‌کنند. ما پتانسیل بالایی داریم، اما همه چیز در زمین مسابقه مشخص می‌شود.

ما دوست داشتیم و سعی کردیم با بهترین تیم‌های جهان مسابقه بدهیم؛ به همین دلیل در تاریخ 20 دسامبر به کشورهایی مثل ایتالیا، صربستان، بلغارستان و برزیل ایمیل زدیم، اما جوابی به ما ندادند، چون مشکلاتی مانند انتخاب سرمربی و... داشتند. از طرفی ما چون باید برای گرفتن ویزا اقدام می‌کردیم بهترین راه حل بازی کردن با فنلاند و جمهوری چک بود
سرمربی تیم ملی والیبال ایران درخصوص غیبت سعید معروف در تمرینات تیم ملی خاطرنشان کرد: فکر نمی‌کنم دیر اضافه شدن معروف به ترکیب تیم ملی مشکلی برای ما ایجاد کند، چراکه تیم‌های دیگر هم همین شرایط را دارند و حتی لیگ‌های آنها هنوز تمام نشده است. سعید معروف با شرایط ایده‌آل به تیم اضافه می‌شود و ما به این موضوع اطمینان داریم؛ با این شرایط نگران دیر اضافه شدن وی نیستیم.
کواچ درمورد کم بازی کردن برخی بازیکنان مانند زرینی، غفور و ... در لیگ برتر، تصریح کرد: امیر غفور یکی از بهترین پشت خط زن‌های ما است که نبودنش به تیم ضربه خواهد زد. حدود هشت هفته زمان داریم و سیامک افروزی، پزشک تیم در تلاش است تا بازیکنان را به اوج آمادگی و سلامت برساند. در شرایط کنونی نمی‌توانم اظهار نظر خاصی درمورد این بازیکنان انجام دهم، اما امیدوارم برای مسابقات با تمام توان عازم شویم.
بخش ورزشی تبیان

منبع: فارس