تبیان، دستیار زندگی
خیلی انسان ها برای این که زیبا شوند، راه های مختلفی را امتحان می کنند، از استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی گرفته تا عمل های جراحی زیبایی و باشگاه رفتن و ماساژ و ماسک گذاشتن و خرید لباس های مارک دار و گران قیمت و ...
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برای این که زیباترین شوید


خیلی انسان ها برای این که زیبا شوند، راه های مختلفی را امتحان می کنند، از استفاده از انواع و اقسام لوازم آرایشی گرفته تا عمل های جراحی زیبایی و باشگاه رفتن و ماساژ و ماسک گذاشتن و خرید لباس های مارک دار و گران قیمت و ...

گل

اما آنها بازهم از خود راضی نیستند و همیشه احساس می کنند که چیزی کم دارند، بازهم در پاساژها به دنبال پوشاکی می گردند که آنها را رویایی کند و در مجلات و ماهواره ها و برنامه های زیبایی به دنبال راه کارهای یک زیبایی ما فوق تصور هستند، برای این دسته از آدم ها نسخه ویژه ای داریم که آنها را از همه اطرافیانشان ، حتی از هنرپیشه های معروف هم زیباتر کند.


برای اینكه چشمان دوست داشتنی داشته باشید...

شاید نقطه اوج صورت هر انسانی چشمان زیبای او باشد، اما مطمئن باشید با لنزهای رنگی، با کاشت مژه مصنوعی و با آرایش، چشمانتان آن جور که می خواهید و تصور می کنید، زیباتر نخواهد شد. برای اینكه چشمان دوست داشتنی داشته باشید، خوبی های مردم را بكاوید، با عشق به دنیا بنگرید، چشمانتان را پر از نور محبت کنید و به دنبال نشانه های قدرت خدا در زمین باشید.


برای اینكه گونه های زیبایی داشته باشید...
لازم نیست گونه بکارید، از رژ گونه استفاده کنید، فقط سعی کنید همیشه لبخند بزنید و با مهربانی صحبت كنید.
وقتی شما می خندید، ناخودآگاه گونه هایتان برجسته تر می شود و این همان معیار زیبایی امروز است. وقتی با عشق و مهربانی با دیگران صحبت می کنید، ناگزیر از لبخند هستید و لبخند همان چیزی است که شما را مانند فرشتگان رویایی می کند.


برای اینكه بدن متناسبی داشته باشید...
تمام چاقی ها و بد هیکلی های ما ناشی از بد غذایی است، پس اگر ، غذای خود را با افراد نیازمند تقسیم كنید، نمی توانید آنقدر بخورید که شکمتان بزرگ شود و سپس به دنبال راه های کوچک کردن شکمتان باشید.

زیبایی یک زن در زیبایی لباس هایی که می پوشد نیست و یا شکل ها و فیگورهای متفاوتی ظاهر می شود و یا مدل هایی که موهایش را درست می کند، زیبایی یک زن باید در چشمانش دیده شود، زیرا چشمان یک زن دروازه ی قلب اوست، جایی که منزلگه عشق است

برای اینكه موهای زیبایی داشته باشید ...
موهای زیبایی که در باد پریشان شود، آرزوی تمام زنان زیبا پسند است، اما بسیارند زنانی که موهایی به سان ابریشم دارند و بازهم غم از چهره شان می بارد، برای داشتن موهای رویایی، اجازه دهید،  كودكی روزی یك بار انگشتانش را میان موهای شما بازی دهد.
بچه ها هدیه های خدا هستند و در کودکی آنقدر معصوم و بی ریا اند که به هر چیزی که دست می زنند آن را مثل خود پر شور و نشاط می کنند، درست مثل قصه ی بچگی ها که در ان شاهزاده خانمی به هر چیزی که دست می زد، طلا می شد.
شاید به نظرتان برسد که متون بالا کمی شعاری و کلیشه ای است البته اگر بدانید که این سخنان از زبان من نویسنده ایرانی نیست، شاید نظرتان کمی عوض شود.
این اشعار یک نویسنده و معلم آمریکایی به نام سام لونسون Sam Levenson است که برای نوه اش این شعر را سروده است، اسم این شعر «زمانی برای آزمودن نکات زیبایی » "Time Tested Beauty Tips" است و متن کامل آن به شرح زیر است.
برای اینکه گونه های زیبایی داشته باشید، با مهربانی صحبت کنید.
برای اینکه چشمان دوست داشتنی داشته باشید، خوبیهای مردم را بکاوید.
برای اینکه بدن متناسبی داشته باشید، غذای خود را با افراد نیازمند تقسیم کنید.
برای اینکه موهای زیبایی داشته باشید اجازه دهید، کودکی روزی یک بار انگشتانش را میان موهای شما بازی دهد.
برای این که با وقار به نظر برسی با علم و دانش باش، در ان صورت هیچگاه تنها نخواهی بود.
بیش از هر چیز ، مردم باید احیا شوند ، تقویت شوند ، تجدید و بخشیده شوند، هرگز کسی را نرانید.
 بدانید هر زمان احتیاج به یاوری داشتید، آن را در انتهای هر یک از بازوانتان پیدا خواهید کرد.
با گذشت زمان خواهید دانست که دو دست دارید، یکی برای کمک به خود و دیگری برای یاری رساندن به دیگران.
زیبایی یک زن در زیبایی لباس هایی که می پوشد نیست و یا شکل ها و فیگورهای متفاوتی ظاهر می شود و یا مدل هایی که موهایش را درست می کند، زیبایی یک زن باید در چشمانش دیده شود، زیرا چشمان یک زن دروازه ی قلب اوست، جایی که منزلگه عشق است.
زیبایی یک زن در خط و خال صورتش نیست، زیبایی واقعی یک زن در روحش انعکاس دارد، این محبتی را که با عشق می دهد، این شور عشق است که او نشان می دهد. و زیبایی یک زن با گذشت زمان افزایش پیدا می کند.

زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


منبع شعر:  رابینس وب


مطالب مرتبط:
لباس تحسین برانگیز یک بانوی ایرانی 
بزی که لب دریا قدم می زند 
طلا فروش های دست فروش 
چشم چشم دو ابرو 
 رمز داشتن یک زندگی زیبا 
برای دختر شما خواستگار اومده 
چرا بعضی ها همه چی دارند 
خوشتیپی به نیت خدا 
دستان زیبای تو یک دنیا حرف دارد 

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.