تبیان، دستیار زندگی
رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برای راه اندازی 60 مدرسه محیط زیست در سطح کشور پیگیر هستیم و هر روز استقبال از این مدارس بیشتر می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راه اندازی 60 مدرسه محیط زیست با قدرت در حال پیگیری است.

راه اندازی 60 مدرسه محیط زیست با قدرت در حال پیگیری است


 رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: برای راه اندازی 60 مدرسه محیط زیست در سطح کشور پیگیر هستیم و هر روز استقبال از این مدارس بیشتر می شود.


معصومه ابتکار گفت: حدود 60 مدرسه محیط زیست در سطح کشور در حال راه اندازی است و استقبال خوبی از این مدارس در سطح کشور صورت گرفته و تمام سازمان ها و نهاد برای افزایش روند مثبت این مدارس در حال تلاش هستند .

وی افزود: در حال تعیین محتوای آموزشی برای مدارس سبز یا همان مدارس محیط زیست هستیم و سازمان حفاظت از محیط زیست نیز این موضوع را با جدیت دنبال می کند .

معاون رییس جمهور گفت: در این مدارس دانش آموزان با مباحثی مانند حفاظت و شناخت حیات وحش، محیط زیست و منابع طبیعی آشنا می شوند.

در این مدارس دانش آموزان با مباحثی مانند حفاظت و شناخت حیات وحش، محیط زیست و منابع طبیعی آشنا می شوند.

ابتکار با اشاره به اینکه در 15 اسفند ماه سال گذشته تفاهم نامه ای بین آموزش و پرورش و سازمان حفاظت از محیط زیست منعقد شد، افزود: از مهم ترین مباحث این تفاهم نامه تعیین برنامه درسی مناسب در زمینه محیط زیست برای پایه های درسی مختلف ، برنامه های جذاب در زمینه محیط زیست و حفاظت از آن در ایام غیر درسی و همچنین افزایش همکاری با سازمان دانش آموزی است که رشد بسیار چشمگیری در این زمینه داشته ایم .


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان