تبیان، دستیار زندگی
شهردار بروجرد گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون حدود چهار هزار دانش آموز بروجردی با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چهار هزار دانش آموز بروجردی با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

چهار هزار دانش آموز بروجردی با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند


شهردار بروجرد گفت: از ابتدای سال تحصیلی جاری تاکنون حدود چهار هزار دانش آموز بروجردی با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.


'منوچهر یوسفی' افزود: این دانش آموزان از مقطع اول تا ششم دبستان و پیش دبستانی در قالب 43 آموزشگاه، آموزش های لازم را زیر نظر کارشناسان پلیس راهور به صورت تئوری و عملی در بوستان ترافیک بروجرد فرا گرفتند.

وی اظهار کرد: ارائه آموزرش های راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان باعث می شود تا این آموزش ها در جامعه فراگیر و فرهنگ انضباط اجتماعی در جامعه ارتقا یابد.

شهردار بروجرد افزود: بسیاری از معضلات جامعه با اختصاص بخشی از برنامه های آموزشی مدارس به موضوعات اجتماعی رفع می شوند.

ارائه آموزرش های راهنمایی و رانندگی به دانش آموزان باعث می شود تا این آموزش ها در جامعه فراگیر و فرهنگ انضباط اجتماعی در جامعه ارتقا یابد.

وی گفت: در حاشیه برگزاری کلاس های آموزشی مقررات راهنمایی و رانندگی و انضباط اجتماعی، مسابقات فرهنگی برگزار و کارت همیار پلیس برای دانش آموزان صادر می شود.  یوسفی افزود: علاوه بر دانش آموزان، رانندگان سازمان های تابعه شهرداری و پایانه های برون شهری و رانندگان تاکسی نیز به مراتب از آموزش های این بوستان بهره مند می شوند.


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان