تبیان، دستیار زندگی
پژوهسرای شهدای هسته ای ناحیه ی 5 آموزش و پرورش تبریز اولین دوره مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ را برگزار کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اولین دوره مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در تبریز برگزار شد .

اولین دوره مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ در تبریز برگزار شد


پژوهسرای شهدای هسته ای ناحیه ی 5 آموزش و پرورش تبریز اولین دوره مسابقات دانش آموزی نجات تخم مرغ را برگزار کرد.


پژوهش سرای شهدای هسته ای ناحیه  پنج، اولین دوره مسابقات چالش جاذبه نجات تخم مرغ را برای دانش آموزان برگزار کرد. در این مسابقه 88 گروه شرکت کردند که 47 گروه شرکت کننده دختران و 41 گروه از پسران بودند.

برای شرکت در این مسابقات می بایست با سقوط سازه از ارتفاعی خاص، تخم مرغ کمترین آسیب را ببیند و معیار هایی نظیر خلاقیت در طراحی،استفاده از مکانیسم های مکانیکی،سرعت سقوط سازه، وزن سازه و...از موارد امتیاز دهی بود. در پایان مسابقه در میان آقایان گروه ویکتور با شرکت محمودی،مولایی به سرپرستی فهمیده اول و گروه نجات با شرکت اسماعیلی،عالی، فعال و گروه آتیلا با شرکت کاظمی،اکبری،یاری،قهرمانی به سرپرستی مهاجری از دبیرستان مردانی آذر به ترتیب دوم و سوم شدند.

برای شرکت در این مسابقات می بایست با سقوط سازه از ارتفاعی خاص، تخم مرغ کمترین آسیب را ببیند و معیار هایی نظیر خلاقیت در طراحی،استفاده از مکانیسم های مکانیکی،سرعت سقوط سازه، وزن سازه و...از موارد امتیاز دهی بود.

همچنین در میان دختران گروه  f5 با شرکت جباری ،حسین زاده به سرپرستی قربانیان از دبیرستان فرزانگان(5) به عنوان گروه اول و گروه نخبگان با شرکت فاتحی،مهدیزاده و گروه ستارخان با شرکت باباپور،قیصری به سرپرستی اسلامی از دبیرستان نمونه دولتی سردار ملی به ترتیب دوم و سوم شدند.


منبع: خبرگزاری پانا

بخش سفیران تبیان