تبیان، دستیار زندگی
مدافع ایرانی الاصل الشحانیه با تکذیب درگیری با دروازه بان می گوید: من و پولادی بدون توجه به نظر خلیفه دو بازیکن حریف را در دیوار دفاعی تیم خودمان کنترل کرده بودیم و وی هم معترض بود که نیازی به این کار نیست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ماجرای درگیری بازیکنان ایرانی‌با خلیفه


مدافع ایرانی الاصل الشحانیه با تکذیب درگیری با دروازه بان می گوید: من و پولادی بدون توجه به نظر خلیفه دو بازیکن حریف را در دیوار دفاعی تیم خودمان کنترل کرده بودیم و وی هم معترض بود که نیازی به این کار نیست.
 ماجرای درگیری بازیکنان ایرانی‌با خلیفه

الشحانیه در ایستگاه بیستم لیگ ستارگان قطر روی درخشش بازیکنان ایرانی‌اش ام‌صلال را که از پژمان منتظری در خط دفاعی بهره می برد 4بر3 شکست داد. در این دیدار پولادی 2 گل و شجاعی یک گل زدند. با این حال خبر رسید در پایان این دیدار علی جوکار یکی از ایرانی‌های تیم برنده با گلر تیم خود درگیری فیزیکی پیدا کرده است.

جوکار توضیح می‌دهد که اصل ماجرا چه بوده است. دفاع چپ الشحانیه می‌گوید نه درگیری فیزیکی در کار بوده و نه نیاز به وساطت دیگران برای جلوگیری از دعوا با خلیفه.

در یک دیدار پرگل ام‌صلال را شکست دادید اما انگار آخر مسابقه کتک‌کاری کردید؟
(با خنده) کتک‌کاری؟ بازی‌ها و حواشی آنها با 36 دوربین فیلمبرداری می‌شوند. در قرارداد بازیکنان لیگ ستارگان آمده هرگونه درگیری با داور، بازیکنان حریف یا حتی خودی جریمه و محرومیت‌های سنگینی در پی خواهد داشت. به همین دلیل هم در لیگ قطر شما کمترین درگیری و اعتراضات را شاهد هستید. واقعا تعجب می‌کنم چطور برخی در ایران نوشته‌اند برای جلوگیری از دعوای ما چند نفر وساطت کرده‌اند.

پس با گلر تیم درگیر نشدی؟
اصلا بحث درگیری نبود. دروازه‌بان تیم روی ضربات ایستگاهی نظری داشت که با نظر سرمربی تیم همخوانی نداشت. برای همین روی یک ضربه از حضور من و مهرداد پولادی در خط دفاعی دلخور شد.

بیشتر توضیح بده. در خبرها آمده بود دروازه‌بان تیم از خطایی که در لحظات پایانی پشت محوطه جریمه انجام دادی ناراحت بود؟
اصلا صحت ندارد. خطا را آلوارو مخیا بازیکن اسپانیایی ما انجام داد. خلیفه دروازه‌بان تیم می‌گوید در دیوار دفاعی لازم نیست بازیکنان تیم حریف را کنترل کنید. در صحنه‌ای که عنوان شد من و پولادی بدون توجه به نظر او دو بازیکن حریف را در دیوار دفاعی تیم خودمان کنترل کرده بودیم. خلیفه هم معترض بود که نیازی به این کار نیست.

بعد از بازی نظر لوکا چه بود؟
با لوکا حرف زدم و حسابی شاکی بود. گفت توجهی به حرف‌های گلر نکنید و هنگام ضربات ایستگاهی در خط دفاع بازیکنان حریف را تحت نظر داشته باشید. قرار شد خودش دروازه‌بان تیم را توجیه کند.

حالا چرا خلیفه با تو موضوع را مطرح کرد.گفتی تو و مهرداد پولادی در خط دفاع ایستاده بودید.

 ماجرای درگیری بازیکنان ایرانی‌با خلیفه

خب پولادی که به زبان عربی آشنا نیست. اتفاقا مهرداد شاکی بود و می‌گفت دروازه‌بان ما چه می‌گوید به عربی؟ مگر از الخور همین‌طور گل نخورد؟

داستان گل الخور چیست؟
خلیفه در بازی با الخور هم گفت لازم نیست با مهاجم حریف در خط دفاعی بایستیم. متاسفانه مهاجم آنها جایش را خالی کرد و از همان منطقه توپ‌شان گل شد.

فکر می‌کردید ام‌صلال را شکست دهید؟
خب آنها این فصل تیم خیلی خوبی دارند. به نظرم شکست دادن آنها دشوار بود.

پژمان منتظری در خط دفاعی آنها چه عملکردی داشت؟
پژمان یک مهره ارزشمند برای ام‌صلال است. نه این‌که چون هموطن ماست بگویم نه اما پژمان یک نفری تیم ام‌صلال را جمع می‌کند چه در هنگام دفاع و چه با حرکت‌های روبه‌جلویش هنگام حملات.

این هفته با الغرافه بازی دشواری دارید.
قطعا بازی سختی است اما نگاه تیم‌ها به الشحانیه تغییر کرده است. دیگر هیچ حریفی ما را زنگ تفریح به حساب نمی‌آورد. با آمدن لوکابوناچیچ شکل تیمی مناسبی پیدا کرده‌ایم.

بخش ورزشی تبیان




منبع: مشرق