تبیان، دستیار زندگی
دبیر فدراسیون والیبال با دشوار خواندن شرایط تیم ملی ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: ما برای اینکه به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی برسیم باید با تیم های برتر دنیا مبارزه کنیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

والیبال ایران و راهی سخت


دبیر فدراسیون والیبال با دشوار خواندن شرایط تیم ملی ایران برای حضور در مرحله نهایی لیگ جهانی گفت: ما برای اینکه به جمع شش تیم برتر لیگ جهانی برسیم باید با تیم‌های برتر دنیا مبارزه کنیم.

والیبال

محمود افشاردوست ، درباره اعطای میزبانی مرحله نهایی لیگ جهانی به برزیل، ضمن بیان مطلب فوق اظهارکرد: برزیل قبلا هم کاندیدا بود که در مقطعی با فدراسیون جهانی مشکل پیدا کرد اما ظاهرا طرفین صلح کردند و به توافق رسیدند که FIVB بار دیگر اعلام کرد برزیل میزبان مرحله نهایی مسابقات شده است.
وی درباره کاندیداتوری ایران برای مرحله نهایی تاکید کرد: وقتی برزیل انصراف داده بود، ایران، روسیه، لهستان و این اواخر استرالیا نیز کاندیدای مرحله نهایی شدند که با توجه به شرایط ایران ما از شانس خوبی هم برخوردار بودیم. ضمن اینکه محمدرضا داورزنی در دو مقطع رایزنی‌های خوبی را در سفرهایی که داشت انجام داد اما در نهایت برزیل و فدراسیون جهانی به توافق دست یافتند و این کشور میزبان مرحله نهایی لیگ جهانی 2015 شد.
دبیر فدراسیون والیبال با بیان اینکه کار ایران برای راه‌یابی به مرحله نهایی بسیار سخت شده است، خاطرنشان کرد: با این شرایط کار برای تیم ملی ایران خیلی سخت شده است. روسیه، لهستان و آمریکا قهرمان‌های المپیک، جهان و لیگ جهانی در آخرین دوره‌ها هستند و باید در این شرایط سطح توقعات را معقول کنیم. تیم ایران پتانسیل این را دارد از همین گروه هم بالا برود ولی کار خیلی سخت است.
وی درباره هدفگذاری ایران در این رقابتها بیان کرد: تمام تمرکز ما این است که به مرحله نهایی صعود کنیم. تیم ملی ایران خودش را به دنیا ثابت کرده است و اگر در این چند ماه خوب تمرکز کنیم می‌توانیم به شرایط خوبی برسیم.
افشاردوست در پایان گفت: ما مبارزه می‌کنیم که به جمع شش تیم برسیم. ما می‌دانیم که تیم‌های خارجی حالا از ایران شناخت پیدا کرده‌اند اما ما هم شناخت لازم را از آنها داریم و امیدوارم که امسال بتوانیم بهترین نتایج ممکن را برای والیبال ایران رقم بزنیم.


بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر