تبیان، دستیار زندگی
دیوید بکام ستاره انگلیسی رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت . به گزارش تبیان ، بکام که جمعه به همراه ویكتوریا آدامز همسر خواننده اش در مراسم ازدواج تام كروز، ستاره هالیوود برابر دیدگان صدها عكاس و خبرنگار لبخند...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

خشم كاپلو و جدایی بکام با رئال مادرید


دیوید بکام ستاره انگلیسی رئال مادرید در آستانه جدایی از این تیم قرار گرفت .

به گزارش تبیان ، بکام که جمعه به همراه ویكتوریا آدامز همسر خواننده اش در مراسم ازدواج تام كروز، ستاره هالیوود برابر دیدگان صدها عكاس و خبرنگار لبخند می زد. برای حضور در این مراسم تمرینات و دیدار هفته یازدهم این تیم برابر سانتدر را رها کرده بود از سوی کاپلو با نامهربانی هایی روبرو شده است . روزنامه «DAILY MAIL» در این باره نوشت: منابع نزدیك به رئال مادرید به این نكته پافشاری می كنند كه فابیو كاپلو (سرمربی رئال) از این سفر ناراضی بود و از كاپیتان پیشین انگلستان بسیار خشمگین است. كاپلو می خواست بكام كه اكنون 31 سال دارد، برای بازی لیگ قهرمانان برابر لیون آماده شود و از سفرش به ایتالیا برای درمان آسیب دیدگی ناراضی است.

حتی کاپلو سرمربی رئال در اظهار نظری عنوان کرد که در حال تهیه لیستی است تا بازیکن انگلیسی خود را از تیم بیرون کند .

بکام نیز عنوان کرده دیگر حاضر به ماندن در رئال مادرید نیست و به زودی این تیم را ترک خواهد کرد .

اما حقیقت ماجرا چیست ؟

واقعیت این است که بکام به زندگی پرسرو صدا و جنجالی عادت کرده و وقتی از تیم ملی دور افتاد و توسط سرمربی این تیم از کار کنار گذاشته شد ، آن قدر بی انگیزه شد که جایگاه خود را در ترکیب رئال مادرید هم از دست داد.

شاید حضور ناگهانی بکام در ایتالیاو جشن ازدواج کروز هم برای همین بود که می خواست بار دیگر در مقابل دوربین های خبری باشد.

اما این شاید به بهای پایان دوران بکام در مادرید تمام شود.

پوستر های دیوید بکام

پوستر های دیوید بکهام (2)