تبیان، دستیار زندگی
اظهارات دیروز آیت الله هاشمی رفسنجانی که دلواپسان را در موضوع هسته ای، همزبان با نخست وزیر رژیم صهیونیستی خوانده بود، با واکنش برخی نمایندگان مجلس مواجه شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش‌ها به اظهارات هاشمی درباره دلواپسان


اظهارات دیروز آیت‌الله هاشمی رفسنجانی که دلواپسان را در موضوع هسته‌ای، همزبان با نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خوانده بود، با واکنش برخی نمایندگان مجلس مواجه شد.

مجلس

به گزارش ایرنا، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام که دیروز در همایشی صحبت می کرد، با بیان این که تیم مذاکره کننده هسته ای دائم تکرار می کند ما کار را با برنامه رهبری پیش می بریم، گفت: این دلواپسان در داخل کشور چه برسر آنها می آورند و چه تشبیهاتی می کنند، دلواپسان همزبان با نتانیاهو شده اند.

هاشمی گفته بود وقتی تیم مذاکره کننده هسته ای به کشور باز می گردد در فرودگاه به جای آن که از آنان استقبال کنیم، دلواپسان می روند و به آنها چیزهایی می گویند که نباید بگویند، این طور که نمی شود.

وی گفت: تریبون مجلس شورای اسلامی نیز باز است که هرچه می خواهند می گویند. هزاران تا میلیون ها نفر نیز از رادیو این مطالب را می شنوند و برخی دروغ ها را باور می کنند، این حرف ها مزاحم کار است.

به دنبال این اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، حمید رسایی، نماینده تهران در مجلس در تذکری در صحن علنی دیروز گفت: آقای هاشمی ما با نتانیاهو همصدا شده ایم یا شما که در کودتای فتنه سال 88 با آنها در ادعای دروغ تقلب همصدا شدید و در جریان ضد سوریه، دقیقا همان اتهاماتی را به بشار اسد زدید که اسرائیلی ها می زدند و مدعی استفاده بشار اسد از سلاح شیمیایی علیه مردمش بودند.

رسایی همچنین اظهارات رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را مبنی بر این که تریبون مجلس باز است و برخی نمایندگان هرچه می خواهند می گویند توهین به نمایندگان مجلس و توهین به ملت ایران خواند.

مهرداد بذرپاش، عضو هیات رییسه مجلس هم در گفت وگو با تسنیم اظهار کرد: مردم ما آگاه هستند و خودشان قضاوت خواهند کرد که اظهارات و مواضع چه کسانی در جهت اهداف نتانیاهو است.

بخش سیاست تبیان


منبع: جام جم نیوز