تبیان، دستیار زندگی
لمپیك با بنیانگزار ورزش تكواندو در كشورمان آقای مهندس هاشمی طبا رئیس و آقای بهرام افشارزاده دبیر كل كمیته ملی المپیك كشورمان روز گذشته با آقای " كانگ" بنیانگزار ورزش تكواندو در كشورمان و سرمربی كنونی تیم ملی تكوان...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ملاقات مسئولین كمیته ملی المپیك با بنیانگزار ورزش تكواندو در كشورمان


آقای مهندس هاشمی طبا رئیس و آقای بهرام افشارزاده دبیر كل كمیته ملی المپیك كشورمان روز گذشته با آقای " كانگ" بنیانگزار ورزش تكواندو در كشورمان و سرمربی كنونی تیم ملی تكواندو ایران دیدار و گفتگو كردند. در این ملاقات كه در محل كمیته ملی المپیك و با حضور آقای پولادگر ریاست فدراسیون تكواندو و تعدادی از مدرسین و مربیان تكواندو كشور كره جنوبی برگزار شد، در ابتدا آقای مهندس هاشمی طبا با اشاره به پیشرفت ورزش تكواندو در ایران از فعالیتهای آقای پولادگر ریاست فدراسیون تكواندو تشكر و قدردانی كرد. وی نتایج حاصله از حضور تیم های تكواندو كشورمان را در مسابقات جهانی و بازیهای آسیائی بسیار ارزنده و مطلوب دانست و اظهار امیدواری كرد كه با برنامه ریزی های حساب شده تیم ملی تكواندو ایران بتواند در بازیهای المپیك 2004 آتن نیز برای كشورمان افتخار آفرینی نماید. در پاسخ به سخنان آقای هاشمی طبا ، آقای كانگ با تشكر از مسئولین سازمان تربیت بدنی و كمیته ملی المپیك ایران به خاطر حمایت از گسترش ورزش تكواندو گفت: تكواندو از جمله ورزشهایی می باشد كه اگر مورد پشتیبانی مسئولان قرار گیرد شرایط ایده آل برای انجام وطایف فدراسیون و مربیان فراهم خواهد شد و آنها قادر خواهند بود با همكاری یكدیگر به بهترین نحوی تكواندوكاران را به شرایط آرمانی رسانده و نتایج ارزنده ای را كسب نمایند.

آقای بهرام افشارزاده دبیر كل كمیته ملی المپیك كشورمان نیزدراین جلسه با اشاره به ویژگی های ورزش تكواندو گفت: این ورزش بسیارحساس ومنزه می باشد كه در كشور ما رشد ایده آلی یافته و جایگاه ویژه ای را در بین نوجوانان و جوانان برای خود ایجاد نموده است.

وی افزود : حفظ اصول اخلاقی و نظم و انضباط برای فعالیت در این ورزش بسیار لازم و ضروری است كه خوشبختانه دركشورمان تكواندوكاران از نظر اخلاقی و رفتاری نیز موفق بوده و سرآمد همه ورزشكاران ما می باشند وی ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با استفاده از قهرمانان تكواندوكار كشورمان در دو بخش خانم ها و آقایان در المپیك آتن سهمیه داشته باشم و با دستاوردهای ارزشمندی از این مسابقات به كشورمان باز گردیم.

در پایان جلسه فوق آقای كانگ با تشكر مجدد از مسئولان جمهوری اسلامی برای حمایت از ورزش تكواندو ، از مسئولان كمیته ملی المپیك ایران دعوت نمود تا از امكانات كشور كره جنوبی در زمینه ورزش تكواندو دیدار و بازدید نمایند. وی همچنین كتابی از فعالیتهای خود در آكادمی تكواندو كره جنوبی به همراه عكس هائی از بهترین قهرمانان دنیا و كشور كره جنوبی در زمینه ورزش تكواندو را به مسئولان كمیته المپیك كشورمان اهداء كرد.