تبیان، دستیار زندگی
تیم فوتبال چلسی با غلبه بر تاتنهام در دیدار نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاه های انگلیس فاتح این مسابقات شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

چلسی قهرمان جام اتحادیه شد


تیم فوتبال چلسی با غلبه بر تاتنهام در دیدار نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس فاتح این مسابقات شد و جام قهرمانی را بالای سر برد.


چلسی

تیم‌های فوتبال چلسی و تاتنهام یکشنبه شب در دیدار نهایی رقابتهای جام اتحادیه باشگاه‌های انگلیس در ورزشگاه ومبلی شهر لندن به مصاف هم رفتند که در پایان تیم چلسی حریف خود را با دو گل شکست داد تا قهرمان این جام شود. این پنجمین قهرمانی تیم چلسی در جام اتحادیه بود.
نیمه اول این دیدار با برتری یک بر صفر شاگردان مورینیو همراه شد. در دقایق ابتدایی این نیمه تیم چلسی بهتر از حریف ظاهر شد اما پس از آن نوبت به تاتنهام شد که بازی را در دست بگیرد.

ضربه کریستین اریکسن که تیرک دروازه چلسی خورد مهمترین حمله تیم تاتنهام بود. موج دوباره حملات چلسی در دقایق پایانی شکل گرفت که حاصل آن گل دقیقه ۴۵ جان تری بود.
شروع نیمه دوم کاملا آرام بود اما بعد از گذشت ده دقیقه تیم چلسی بار دیگر دست به حمله زد و در دقیقه ۵۷ به گل دوم خود دست یافت. ضربه دیه گو کاستا بعد از برخورد به کایل واکر تغییر مسیر داد تا یک گل به خودی به سود تیم چلسی شکل گیرد. چلسی بعد از آن به حملات خود ادامه داد و در پی گل سوم بود. در دقایق پایانی بازی نیز تاتنهام موقعیت‌هایی را توسط هری کین و روبرتو سولدادو از دست داد تا در نهایت چلسی برنده این بازی باشد.
این نخستین جام ژوزه مورینیو در فصل جاری برای آبی پوشان لندنی بود.

بخش ورزشی تبیان


منبع: مهر