تبیان، دستیار زندگی
منت امارات با بهترین‌های لیگ برتر صبج امروز یكشنبه 28 آبان، جلسه كمیته فنی تیم ملی با حضور كادر فنی و مشاوران در محل فدراسیون فوتبال تشكبل شد. در این جلسه كه از ساعت 10 تا 12 به طول انجامید، كادر فنی تیم ملی بزرگسالان به همر...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در جلسه كادر فنی تیم ملی مقرر شد

حضور در تورنمنت امارات با بهترین‌های لیگ برتر


صبج امروز یكشنبه 28 آبان، جلسه كمیته فنی تیم ملی با حضور كادر فنی و مشاوران در محل فدراسیون فوتبال تشكبل شد.

در این جلسه كه از ساعت 10 تا 12 به طول انجامید، كادر فنی تیم ملی بزرگسالان به همراه مشاوران در خصوص برنامه‌های تیم ملی برای آماده‌سازی جهت حضور قدرتمند در جام ملت‌های آسیا 2007 تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی شد.

مهم‌ترین محور‌های این جلسه به برگزاری دو بازی دوستانه، نظارت گسترده بر بازی‌های لیگ برتر و لیگ دست اول و تشكیل تیم ملی "ب" با هدف پشتوانه‌سازی برای تیم ملی اختصاص داشت.اعضای كادر فنی تیم ملی در خصوص بازی‌های دوستانه تیم ملی كشورمان تاریخ‌های بهمن و اسفند سال جاری را تعیین كردند و همچنین دو كشور نیز به عنوان حریف تداركاتی تیم ایران پیشنهاد داده شد كه تا زمان قطعی شدن این بازی‌ها نام آنها اعلام خواهد شد.

مربیان و دست‌اندركارن تیم ملی ایران درباره نحوه حضور در رقابت‌‌های چهارجانبه امارات تصمیم گرفتند از بازیكنان شایسته لیگ برتر و همچنین لژیونر‌های اماراتی استفاده كنند.گفتنی است، در این جلسه كلیات برنامه‌های آماده‌سازی تیم ملی تا شروع رقابت‌های جام ملت‌های آسیا تعیین شد كه گزارش كامل آن متعاقبا از سوی فدراسیون فوتبال منتشر خواهد شد.

حضور تیم ملی فوتبال در تورنمنت امارات قطعی شد.