تبیان، دستیار زندگی
راز بازیکنان تیم فوتبال استقلال صبح امروز (یکشنبه) در کلاس آنالیز و بررسی تیم فوتبال برق شیراز شرکت کردند. به گزارش مهر در فاصله چهل و هشت ساعت مانده به دیدار استقلال برابر برق شیراز بازیکنان و مربیان این تیم در کلاس ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

غیبت قلعه نویی در جلسه فنی بازی با برق شیراز


بازیکنان تیم فوتبال استقلال صبح امروز (یکشنبه) در کلاس آنالیز و بررسی تیم فوتبال برق شیراز شرکت کردند.

به گزارش مهر در فاصله چهل و هشت ساعت مانده به دیدار استقلال برابر برق شیراز بازیکنان و مربیان این تیم در کلاس آنالیز و بررسی فنی حریف شیرازی تیم شان شرکت کردند. دراین جلسه که صبح امروز در باشگاه استقلال برگزار شد سید مهدی رحمتی ، پیروز قربانی و محسن یوسفی غایب بودند.

امیرقلعه نویی که مدیران استقلال از وی به عنوان مدیر فنی تیم شان در بازی با برق شیراز یاد می کنند نیز در این جلسه حضور نداشت. براساس اعلام مسئولان باشگاه استقلال قلعه نویی امروز در جلسه هیات مدیره باشگاه حضور یافته و درباره حضور مجدد وی در جمع آبی پوشان تصمیم گیری خواهد شد.

خبر دیگر از تیم فوتبال استقلال به بازگشت بازیکنان امید این تیم از اردوی برزیل مربوط می شود. مهدی رحمتی ، محسن یوسفی و بهشاد یاورزاده از امروز نیز در تمرینات حضور می یابند. ازاین جمع محسن یوسفی در جریان اردوی تیم فوتبال امید ایران از ناحیه لثه مصدوم شده بود ، اما با رهایی از بند مصدومیت می تواند تیمش را در مصاف با برق شیراز همراه باشد.