تبیان، دستیار زندگی
واکنش بازیکن بارسلونا پس از تعویض در دیدار با منچسترسیتی خاطره چند تعویض پر حرف و حدیث در فوتبال را زنده کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

10 واکنش به یادماندنی بازیکنان به تعویض



واکنش بازیکن بارسلونا پس از تعویض در دیدار با منچسترسیتی خاطره چند تعویض پر حرف و حدیث در فوتبال را زنده کرد.

واکنش بازیکن

عکس‌العمل تاریخی دنی آلوس سه‌شنبه در ورزشگاه اتحاد در بازی بارسلونا مقابل منچسترسیتی پس از تعویض، خاطره بداخلاقی‌های مشابه بازیکنان هنگام تعویض را زنده کرد. آلوس پس از تعویض هنگامی که می‌رفت که روی نیمکت بنشیند، ضربه محکمی به بطری‌های آب زد.
 در زیر نگاهی داریم به 10 واکنش به یادماندنی بازیکنان پس از تعویض از زمین مسابقه در فوتبال:
رائول گونزالس:
رائول زمانی که آرسنیو ایگلسیاس در هشتاد و هشتمین دقیقه بازی مقابل ساراگوسا در فصل 96/1995 لالیگا او را تعویض کرد، چندان خوشحال نشد. گارسیا رمون، دستیار آرسنیو این عبارات را رو به رائول جوان مطرح کرد: «تو فکر می‌کنی چه کسی هستی؟ یک بچه لوس ننر!»
خوان ادواردو اسنایدر:
مهاجم آرژانتینی در وقت‌های تلف شده دیدار اتلتیکومادرید مقابل آژاکس در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان 1997 پس از تعویض به رادومیر آنتیچ، سرمربی تیم آب دهان انداخت و گفت« لعنتی، چرا همیشه من؟»
ساموئل اتوئو:
لوئیس آراگونس پس از تعویض به سمت اتوئو دوید، پیراهن او را گرفت و او را تکان داد. این در حالی است که ستاره آفریقایی بعدها با بیان اینکه این یک اختلاف پدر و پسری بود، آبی روی آتش ریخت.
کریستیانو رونالدو:
فرگوسن در آخرین فصل حضور رونالدو در منچستریونایتد در دربی مقابل منچسترسیتی وی را تعویض کرد. ستاره پرتغالی پس از تعویض با عصبانیت، گرمکنی که به او داده شد را پرت کرد.
ماریوبالوتلی:
تعویض بالوتلی در تابستان 2011 در یک بازی تدارکاتی مقابل گلکسی در اردوی پیش از فصل منچسترسیتی در آمریکا رخ داد. وقتی بالوتلی یک فرصت مسلم گلزنی را با اجرای حرکات نمایشی از دست داد، مانچینی وی را در دقیقه 30 تعویض کرد و پس از تعویض درگیری‌های لفظی بین مربی و بازیکن درگرفت.

واکنش بازیکن

خوزه آنتونیو ریس:
این بازیکن نمی‌توانست هضم کند که گریگوریو مانزانو تصمیم گرفته است در دیدار اتلتیکومادرید در سن مامس در فصل 12/2011 لالیگا او را تعویض کند. این بازیکن پس از تعویض خطاب به سرمربی‌اش گفت: «برو مادر لعنتی‌ات را تعویض کن».
آدم لیاجیچ:
دلیو روسی، سرمربی فیورنتینا زمانی که بازیکن صربستانی به سمت وی آب دهان پرتاب کرد؛ با مشت به او حمله‌ور شد. بر اساس گزارش رسانه‌های ایتالیایی لیاجیچ گفت: «تو عقب‌افتاده‌تر از پسرت هستی». واکنش این بازیکن باعث شد که وی به مدت سه ماه نیمکت‌نشین شود.
وس فودرینگهام:
پائولو دی کانیو تنها پس از 20 دقیقه این دروازه‌بان را به دلیل اینکه اجازه داد تیمش گل بدی بخورد، از زمین بیرون کشید که  خشم فوودرینگهام را برانگیخت و باعث شد وی به بطری آب کنار زمین ضربه محکمی بزند.
دی ماریا:
آنخل دی ماریا نسبت به واکنش هواداران پس از تصمیم آنچلوتی برای تعویض وی حرکت زشتی را رو به آنها انجام داد. هواداران دی‌ماریا را هو کردند.
دنی آلوس:
بازیکن بارسلونا هم سه‌شنبه شب پس از تعویض در دیدار با منچسترسیتی بطری‌های آب کنار نیمکت را شوت کرد که آب آنها به اطراف پاشیده شد.

بخش ورزشی تبیان




منبع: فارس