تبیان، دستیار زندگی
فرمانده نیروى انتظامى از تغییر ساختار این نیرو و ابلاغ آن طى یک ماه آینده به استان ها خبر داد. سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدى مقدم در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: با این تغییر ساختار ، تحول بزرگى در نیروى انتظامى روى مى ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تمرکز ناجا بر شناسایى باندهاى سازمان‌یافته فساد


فرمانده نیروى انتظامى از تغییر ساختار این نیرو و ابلاغ آن طى یک ماه آینده به استان ها خبر داد. سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدى مقدم در جمع خبرنگاران در کرمان افزود: با این تغییر ساختار ، تحول بزرگى در نیروى انتظامى روى مى ‌دهد. وى اظهار داشت: در ساختار جدید ، توان عملیاتى ناجا بیش از 50 درصد ارتقاء مى ‌یابد بدون آنکه منابع جدیدى به کار گرفته شود.

احمدى مقدم ؛ تکمیل پلیس ‌هاى تخصصى ، کوچک کردن ستادها و رده‌ هاى پشتیبانى و توجه به رده ‌هاى ماموریتى از جمله پاسگاه ها ، کلانترى ها ، پلیس راه ، مرزبانى و خدمات انتظامى را از موارد ساختار جدید ناجا اعلام کرد.

فرمانده نیروى انتظامى افزود: با اعتباراتى که دولت و مجلس براى امسال و سال آینده اختصاص داده ‌اند سرمایه ‌گذارى خوبى در مرزها انجام شده اگرچه ممکن است در کوتاه مدت جواب ندهد.

احمدى مقدم درباره وضعیت  امینت اخلاقى  در جامعه گفت: امنیت اخلاقى یک مقوله مطلق نیست که گفته شود خوب یا بد است اما وضعیت آن رو به بهبود است. فرمانده نیروى انتظامى ، گرایش‌ هاى مثبت را رو به رشد خواند و اظهار داشت: گرایش به ارزش ها در فضاى کلى جامعه دیده مى‌ شود.

احمدى مقدم افزود: نیروى انتظامى نیز همراه با مردم براى پاکسازى جامعه از ناهنجارى ها و آنچه که چهره جامعه را مخدوش کرده است ، تلاش مى ‌کند.

وى با اشاره به تاثیر تهاجم فرهنگى دشمن در ضربه زدن به امنیت  اخلاقى گفت: این تهاجم واقعیتى است که از بیرون مرزها هدایت مى ‌شود. احمدى ‌مقدم ، از فعالیت سرویس ‌هاى امنیتى خارجى براى ورود مواد مخدر ، مشروبات الکلى و محصولات ضد فرهنگى مبتذل به ایران خبر داد.

فرمانده ناجا گفت: عمده تلاش این نیرو بر شناسایى باندهاى سازمان یافته فساد متمرکز شده است.

منبع: رسالت