تبیان، دستیار زندگی
فدراسیون فوتبال با حضور امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کادر فنی استقلال مخالفت کرد. کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه قلعه نویی باید به طور تمام وقت در تیم...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مخالفت فدراسیون فوتبال با حضور قلعه نویی در استقلال


فدراسیون فوتبال با حضور امیرقلعه نویی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کادر فنی استقلال مخالفت کرد.

کیومرث هاشمی سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه قلعه نویی باید به طور تمام وقت در تیم ملی باشد خاطرنشان کرد: سیاست کلی فدراسیون فوتبال این است که سرمربی تیم ملی تمام وقت و توانش را برای موفقیت و اجرای برنامه های این تیم بگذارد.

وی ادامه داد: هرچند موفقیت باشگاه استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا به عنوان نماینده ایران برایمان اهمیت دارد اما معتقدیم که امیرقلعه نویی باید تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد.سرپرست فدراسیون فوتبال با بیان اینکه برنامه های زیادی برای تیم ملی داریم خاطرنشان ساخت : قطعا در جلسه ای که روزهای آینده برگزار خواهیم کرد برنامه های کلی تیم ملی تا زمان حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا را مرور خواهیم کرد تا این تیم بتواند حضور مقتدرانه ای در جام ملتهای آسیا داشته باشد.

هاشمی تاکید کرد: 32 سال است که تیم ملی فوتبال ایران نتوانسته است در مسابقات جام ملتهای آسیا عنوان قهرمانی را از آن خود کند و ما تصمیم داریم با بها دادن به تیم ملی و اجرای برنامه های کادر فنی در رقابتهای جام ملتهای سال 2007 این رکورد را بشکنیم و عنوان قهرمانی را از آن ایران کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال کشورمان در مورد مذاکراتی که با مسئولان باشگاه استقلال داشته است خاطر نشان کرد: ما مذاکراتی را با آنها داشته ایم اما تاکید کرده ایم که قلعه نویی باید تمام وقت در اختیار تیم ملی باشد و آنها باید فکر تازه ای برای تیم خود بکنند.

کیومرث هاشمی در پایان گفت: قطعا موفقیت استقلال در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا برای ما اهمیت دارد اما مهمتراز استقلال، تیم ملی است که باید امیرقلعه نویی با تمام فکر و توان درخدمت تیم ملی باشد.صحبت های هاشمی و موضع گیری او را در مقابل جدایی قلعه نویی وقتی می توان جدی تر گرفت که بدانیم سرمربی تیم ملی ایران طی قراردادی رسمی با فدراسیون فوتبال و در قبال دریافت رقمی به عنوان پیش پرداخت و حقوق ماهیانه بالا متعهد به هدایت تیم ملی ایران شده و امکان فسخ آن در شرایط فعلی وجود ندارد.

قلعه نویی از فردا روی نیمکت استقلال

امیر قلعه نویی در تمرین استقلال