تبیان، دستیار زندگی
استاندار اردبیل با حضور در اولین نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های سازمان های مردم نهاد اسوه از غرفه تبیان اردبیل بازدید کرده و در جریان فعالیت کانون بلاغ المبین قرار گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید استاندار از غرفه تبیان اردبیل در نمایشگاه اسوه

غرفه تبیان اردبیل در نمایشگاه اسوه

استاندار اردبیل با حضور در اولین نمایشگاه دستاوردهای و توانمندی های سازمان های مردم نهاد "اسوه" از غرفه تبیان اردبیل بازدید کرده و در جریان فعالیت کانون بلاغ المبین قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی، جواد رحمت نیا کارشناس انفورماتیک اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل در مصاحبه ای گفت: در راستای برگزاری نمایشگاه "اسوه"، دستاوردها و توانمندی های سازمان های مردم نهاد برای معرفی و آشنائی در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفت که در کنار ۴۰ سازمان مردم هاد کانون فرهنگی تبلیغی بلاغ المبین اردبیل وابسته به اداره کل تبلیغات اسلامی اردبیل نیز به معرفی سایت های پشتیبانی شده پرداخت.

غرفه تبیان اردبیل در نمایشگاه اسوه

وی از حضور استاندار اردبیل در این نمایشگاه خبر داد و افزود: مجید خدابخش استاندار اردبیل در بازدید از نمایشگاه "اسوه" با حضور در غرفه کانون بلاغ المبین، سایت تبیان اردبیل را از سایت های موفق و برتر در فضای مجازی ارزیابی کرد و گفت: بنده به صورت هفتگی دو بار از سایت اردبیل بازدید و از مطالب آن استفاده می‌کنم.

گفتنی است، این نمایشگاه در هفته پایانی بهمن در نگارخانه خطایی بقعیه شیخ صفی اردبیلی برگزار شد.

تنظیم: هومن بهلولی