تبیان، دستیار زندگی
کانال ماهواره ای مصری «المحور» در گفت و گو با یک هکر مصری، اسرار پشت پرده ماجرای بریده شدن سر 21 قبطی مصری توسط نیروهای داعش در لیبی را فاش کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پشت پرده صحنه‌های جنایت‌آمیز داعش


کانال ماهواره‌ای مصری «المحور» در گفت و گو با یک هکر مصری، اسرار پشت پرده ماجرای بریده شدن سر 21 قبطی مصری توسط نیروهای داعش در لیبی را فاش کرد.

داعش

کانال ماهواره‌ای مصری «المحور» در گفت و گو با یک هکر مصری، اسرار پشت پرده ماجرای بریده شدن سر 21 قبطی مصری توسط نیروهای داعش در لیبی را فاش کرد.

به نوشته جمهوری اسلامی، احمد سماره، هکر مصری که سایت «المنبر الاعلامی الجهادی» (سایت رسمی داعش) را هک و به فایل‌های مختلف این سایت دسترسی پیدا کرده بود در گفت و گو با کانال ماهواره‌ای «المحور» گفت: من توانستم به فایل‌های خام و غیرقابل نشری دست پیدا کنم که نشان می‌دهد جنایات تروریستی داعش در مقابل دوربین با کارگردانی متخصصین آمریکایی صورت می‌گیرد و حتی صدا و تصویر این عوامل خارجی در فایل‌های قبل از مونتاژ این فیلم‌ها را دیدم و شنیدم.

وی می‌افزاید: سرور داعش در آمریکا قرار دارد و این سایت سال‌ها محل انتشار اطلاعیه‌ها، اخبار،‌ تصاویر و کلیپ‌های تروریستی داعش و سایر گروه‌های تروریستی بوده است، اینکه چنین سایتی در این سال‌ها فیلتر نشده بسیار شک‌برانگیز است.

این نشانگر دروغ بودن ادعای آمریکایی‌ها در شعار مبارزه با تروریسم است، چرا که اگر گروهی غیر داعش بخواهد صحنه‌های تروریستی شبیه صحنه‌های تروریستی در کلیپ‌های داعش را بر روی شبکه جهانی اینترنت قرار دهد، ظرف 24 ساعت سایت این گروه حذف خواهد شد ولی این برخورد آمریکایی‌ها با سایت رسمی داعش صورت نگرفته است.

بخش سیاست تبیان


منبع : تابناک