تبیان، دستیار زندگی
وکیل دانش آموزان شین آباد گفت: همزمان با بررسی و تصویب مستمری مادام العمر شین آبادی ها در اسفند ماه، دانش آموزان شین آبادی میهمان ویژه مجلس شورای اسلامی می شوند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دانش آموزان شین آبادی میهمانان ویژه مجلس می شوند.

دانش آموزان شین آبادی میهمانان ویژه مجلس می شوند


وکیل دانش آموزان شین آباد گفت: همزمان با بررسی و تصویب مستمری مادام العمر شین‌آبادی‌ها در اسفند ماه، دانش آموزان شین آبادی میهمان ویژه مجلس شورای اسلامی می شوند.


حسین احمدی نیاز وکیل دانش آموزان شین آباد با اشاره به تصویب مستمری مادالعمر دانش آموزان شین آبادی در قانون بودجه سال 94، اظهار کرد: موضوع اختصاص مستمری مادام العمر برای دانش آموزان شین آبادی در کمیسیون تلفیق به تصویب رسیده  و در انتظار تصویب آن در مجلس شورای اسلامی هستیم.

وی در ادامه افزود : در بودجه سال 94  مستمری مادام العمر این دانش آموزان 8 میلیارد تومان پیشنهاد شده بود که نماینده مردم پیرانشهر پیشنهاد افزایش 4 میلیارد تومان دیگر را به کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی ارائه کرد.

همزمان با بررسی و تصویب مستمری مادام العمر دانش‌آموزان شین‌آبادی در اسفند ماه و به منظور شناخت بیشتر و لزوم توجه نمایندگان مجلس به این دانش آموزان، دانش آموزان شین آبادی میهمان ویژه مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

احمدی نیاز از حضور دانش آموزان شین آبادی همزمان با تصویب مستمری آنان در مجلس خبر داد و گفت: همزمان با بررسی و تصویب مستمری مادام العمر دانش‌آموزان شین‌آبادی در اسفند ماه و به منظور شناخت بیشتر و لزوم توجه نمایندگان مجلس به این دانش آموزان، دانش آموزان شین آبادی میهمان ویژه مجلس شورای اسلامی خواهند شد.

وکیل دانش آموزان شین آباد در خصوص پیشرفت فیزیکی مدرسه دانش آموزان شین آبادی، تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده، مدرسه شین‌آباد که هم اکنون در حال ساخت است، تا پایان سال 93 به بهره‌برداری خواهد رسید.


منبع: باشگاه خبرنگاران

بخش سفیران تبیان