تبیان، دستیار زندگی
یست امیر قلعه نویی پس از آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار برابر كره گفت: به نتیجه‌ای كه در این بازی كسب خواهد شد خوشبین هستم. به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه 24 ساعت پیش ا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: دیدار با كره‌ی جنوبی تشریفاتی نیست


امیر قلعه نویی پس از آخرین تمرین تیم ملی فوتبال پیش از دیدار برابر كره گفت: به نتیجه‌ای كه در این بازی كسب خواهد شد خوشبین هستم.

به گزارش ایسنا، سرمربی تیم ملی فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: خوشبختانه 24 ساعت پیش از دیدار ایران برابر كره تمام بازیكنان را در اختیار گرفتیم، من به سه دلیل از نتیجه‌ای كه در این بازی كسب خواهد شد خوشبین هستم.

وی افزود: شناخت بازیكنان از من و من از آن‌ها بیشتر شده است، بازیكنان از آمادگی بالایی برخوردارند و ما در خانه‌ی خودمان باید به مصاف حریف برویم. این دلایلی است كه ما را نسبت به بازی فردا خوشبین می‌كند.

وی افزود: كره با 80 درصد تیم اصلی اش به ایران سفر كرده، آن‌ها تنها دو - سه بازیكن لژیونر را در اختیار ندارند‌ و ما نیز به این لحاظ با آن‌ها شرایط برابری داریم.

قلعه نویی درباره‌ی نقطه‌ی ضعف كره‌ی جنوبی گفت: با توجه به چیدمان 1-3-2-4 كره‌ی جنوبی می‌توانیم با فشار بر عمق برای آن‌ها ایجاد مشكل كنیم. همچنین با توجه به ضعف كره‌ی جنوبی در كناره‌ها برای این قسمت نیز برنامه داریم.

سرمربی تیم ملی فوتبال ادامه داد: بازی با كره‌ی جنوبی نمی‌تواند تشریفاتی باشد، ما در 9 بازی به آن‌ها باخته ایم و در هفت بازی پیروز میدان بوده ایم، این مساله نشان می‌دهد كه بازی‌های ایران و كره همیشه حساس بوده است.

قلعه نویی، درباره‌ی دعوت شدن حسین كعبی به تیم ملی گفت: ما لیگ امارات را زیر نظر داریم و بر اساس گزارش‌ها و فیلم‌هایی كه از حسین كعبی دیده ایم او آن طور كه باید و شاید آماده نیست.

قلعه نویی تصریح كرد: هر كار كه لازم بوده برای پیروزی در این دیدار انجام داده ایم امیدواریم كه بتوانیم نتیجه‌ی خوبی را در این بازی كسب كنیم.

قلعه نویی در پایان درباره‌ی وضعیتش پس از پایان دیدار ایران و كره گفت: من قراردادی یك ساله با فدراسیون منعقد كرده ام و هم اكنون 9 ماه از قراردادم با فدراسیون باقی مانده است. مسوولان استقلال نیز با من صحبت كرده‌اند اما، به آن‌ها گفته‌ام كه درباره‌ی حضورم در استقلال با مسوولان فدراسیون فوتبال و سازمان تربیت بدنی صحبت كنند.