تبیان، دستیار زندگی
هیم مهاجم ایرانی تیم فوتبال ‌هانوفر كه در آخرین جلسه‌ی تمرینی تیم فوتبال كشورمان شركت كرد، گفت: با برتری برابر كره‌ی جنوبی، قدرت واقعی ایران در آسیا را نشان می‌دهیم. وحید‌ هاشمیان در گفت و گو با ایسنا در مورد آخرین و...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هاشمیان: قدرت واقعی ایران را نشان می‌دهیم


مهاجم ایرانی تیم فوتبال ‌هانوفر كه در آخرین جلسه‌ی تمرینی تیم فوتبال كشورمان شركت كرد، گفت: با برتری برابر كره‌ی جنوبی، قدرت واقعی ایران در آسیا را نشان می‌دهیم.

وحید‌ هاشمیان در گفت و گو با ایسنا در مورد آخرین وضعیت خود و تیم ملی اظهار كرد: تمرینات تیم ملی مدت یك هفته است كه آغاز شده، اما من امروز به تمرینات آمده ام، در هر صورت ما مقابل كره یك دیدار خانگی پیش رو داریم و باید در خانه‌ی خود پیروز شویم.

وی ادامه داد: صعود هر دو تیم ایران و كره قطعی شده است، اما نتیجه‌ی این بازی برای تعیین صدرنشین مهم است. چرا كه تیم صدرنشین در قرعه كشی مرحله‌ی نهایی جام ملت‌های آسیا با حریفان آسان تری رو به رو می‌شود.

هاشمیان خاطر نشان كرد: با پیروزی بر كره‌ی جنوبی، قدرت واقعی تیم ایران و برتری مان نسبت به كره‌ی جنوبی را در آسیا نشان می‌دهیم.

وی ادامه داد: امیدوارم در برابر كره‌ی جنوبی یك بازی خوب همراه با كسب نتیجه را داشته باشیم.

هاشمیان در مورد گلزنی در بازی فردا نیز تاكید كرد: نام گلزن اهمیتی ندارد بلكه مهم، پیروزی تیم ایران است. در نهایت هر كسی گل به ثمر برساند حاصل نتایج زحمات تمامی‌ بازیكنان است.

هاشمیان در مورد تیم ‌هانوفر نیز یادآور شد: متاسفانه تیم ما در این فصل از ابتدا با نوسان رو به رو بود. در حالی كه در بازی‌های خارج از خانه پیروز می‌شویم، در دیدارهای خانگی از بیشتر مواقع نتایج‌مان مساوی یا شكست است. البته با تغییر مربی وضعیت كمی‌ بهتر شده است، ما امیدواریم از خطر سقوط نجات پیدا كنیم،‌ چرا كه تیم‌هایی چون بوخوم، آخن و ماینس از ما ضعیف تر هستند.