تبیان، دستیار زندگی
سایت رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره بازی ایران و كره‌جنوبی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌ملت‌های آسیا به عدم حضور مهدوی كیا و رضایی در تركیب تیم ایران اشاره كرد. سایت AFC در این گزارش نوشته است: مهدی مهدوی ک...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

گزارش سایت كنفدراسیون آسیا از بازی ایران و كره‌جنوبی


سایت رسمی كنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی درباره بازی ایران و كره‌جنوبی در چارچوب رقابت‌های انتخابی جام‌ملت‌های آسیا به عدم حضور مهدوی كیا و رضایی در تركیب تیم ایران اشاره كرد.

سایت AFC در این گزارش نوشته است: مهدی مهدوی کیا در آخرین بازی هامبورگ مقابل مونشن گلادباخ مصدوم شد و بازی ایران و کره جنوبی را از دست داد. کاپیتان ایران دومین بازیکنی است که بدلیل مصدومیت نمی تواند در بازی آخر تیم ملی ایران در مرحله انتخابی جام ملت ها که 24 آبان در تهران برگزار می شود حاضر باشد. پیش از این رحمان رضایی نیز بدلیل مصدومیت از فهرست سرمربی ایران خارج شده بود.

این گزارش درباره دیگر بازیكنان حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای رویارویی با كره‌جنوبی نوشته است: امیر قلعه نویی در حالی بهترین نفرات خود را به اردوی تیم ملی دعوت کرده که هر دو تیم ایران و کره جنوبی از گروه دوم مرحله انتخابی به مرحله نهایی جام ملت های آسیا صعود کرده اند و نتیجه بازی چهارشنبه هیچ تاثیری در سرنوشت دو تیم نخواهد داشت.

در این گزارش درباره مصدومیت مهدوی‌كیا نوشته شده است: مهدوی‌کیا که پس از جام جهانی آلمان و با غیبت علی دایی بازوبند کاپیتانی تیم ملی را بر بازی می بندد پس از بازی روز شنبه هامبورگ در بوندسلیگا دچار کمر درد شد و از حضور در تمرینات پرهیز کرد.

در این گزارش به نقل از كاپیتان تیم ملی كشورمان آمده است: در چند روز آینده تمرین نخواهم کرد و منتظر نتیجه عکسبرداری و نظر دکتر تیم می مانم. احتمالاً مشکل عمده ای نیست اما به سرمربی تیم ملی تلفن كرده‌ام و به دلیل عدم سفر به تهران عذرخواهی کزدم.

این گزارش می‌افزاید: این در حالی‌ست که تمرینات ایران در کمپ تیم ملی آغاز شده و امیر قلعه نویی اعلام کرده که از غیبت مهدی نگران نیست و تیمش را برای بازی هجومی مقابل کره آماده می کند.

قلعه‌نوعی نیز در این باره گفته است: غیبت بازیکن بزرگی مثل مهدی باعث تاسف است. اما من نگران نیستم و از بین بازیکنان حاضر جانشین دیگری برای او انتخاب می کنم. من به هر حال به برنامه های هجومی تیم برای بازی با کره ادامه می دهم و بر همین اساس تمرینات را برنامه ریزی می کنم.

گفتنی است، کره جنوبی تیم زیر 23 سال خود را که قرار است در بازی‌های دوحه به میدان رود به تهران می آورد تا در ورزشگاه یکصد هزار نفری آزادی مقابل ایران قرار بگیرد.

کاپیتان تیم ملی مصدوم شد .

کاظمیان زیر آبی نرو !