تبیان، دستیار زندگی
اگر آپارتمان متعلق به شماست و یا آن را اجاره کرده اید، می توانید با رعایت چند نکته ی ساده و البته کاربردی، دکوراسیون مطلوب تر و چشم نوازتری داشته باشید.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : سمیه جولایی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پنج راه کار ساده برای دکوراسیون آپارتمان اجاره ای (فیلم)

اگر آپارتمان متعلق به شماست و یا آن را اجاره کرده اید، می توانید با رعایت چند نکته ی ساده و البته کاربردی ،دکوراسیون مطلوب تر و چشم نوازتری داشته باشید. در این فیلم پنج راه کار به شما ارائه می شود.

  • محیط زیست 1پنج ایده برای برای دکوراسیون داخلی آپارتمان

  • اول اینکه، مبل بزرگ خود را طوری قرار دهید که قسمت ناهار خوری را از قسمت نشیمن جدا کنید؛ می‌توانید از قفسه ی کتاب برای ورودی خانه استفاده کنید. برچسب های دیواری بزرگ (وال پیپر Walpaper) قابل نصب برای دیوارها تهیه و نصب کنید، به این شکل اتاق شما تبدیل به یک صحنه ی زیبا خواهد شد. این بر چسب دیواری به راحتی قابل جدا شدن هستند؛ بنابراین جای نگرانی نیست، آنها را در هنگام جابجایی و اسباب کشی با خود ببرید. از پرده های زیبا و جذاب استفاده کنید. لوازم خرد و ریز را طوری انتخاب کنید که شادابی را به شما ببخشد. در حالی که ممکن است آپارتمان شما کهنه باشد. در اینجا رنگ سبزی که در لوازم و اشیاء به کار رفته است، رنگ زرد کهنه ی خانه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و زیبا و نو به نظر می رسد. حتی اگر کف پوش کهنه و صاف نیست، فرش هایی با طرح های زیبا و هماهنگ تهیه کنید.
    کمدهای بدون درب، مکان دنج و مناسبی برای قرار دادن لوازم و اشیاء شماست، آنها را می توانید با پرده هایی زیبا، بپوشانید، این پرده ها، جلوه ای ویژه به اتاق خواهد داد.
    توصیه می شود وسایلی تهیه کنید که کاربردهای متعددی دارند. به عنوان نمونه، یک مبل بزرگ در هنگام شب، یک تخت خواب راحت است و در طی روز، کاربرد یک مبل را خواهد داشت؛ یا یک میز ناهارخوری می تواند طوری قرار گیرد که مانع دیده شدن قفسه ی کتاب ها و یا سایر قسمت های خانه که می خواهید کمتر در معرض دید باشند شود؛ پس هر وسیله یا شیء که برای خانه می خواهید تهیه کنید، نوعی سرمایه گذاری بدانید تا بتوانید از آن در آپارتمان بعدی نیز بهترین استفاده را بکنید. پول خود را صرف تهیه وسایلی بکنید که علاوه بر هنری بودن، انعطاف پذیر بوده، قابلیت قرار دادن اشیاء دیگر درون خود را داشته باشند.
    به این شکل سبک چیدمان خود را بدون در نظر گرفتن اینکه کجا ساکن هستید، نشان خواهید داد.

    ترجمه: سمیّه جولائی
    دکترای علم اطلاعات و دانش شناسی
    بخش محیط خانه تبیان

    منبع :

    decorian

    مطالب مرتبط:

    چند نکته برای انتخاب کفپوش مناسب

    تنها یک کلیک تا مبلمانی شیک!


    مشاوره
    مشاوره
    در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.