تبیان، دستیار زندگی
اقشار مختلف مردم آمریكا در اعتراض به حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لس آنجلس و شركت در تظاهرات امروز، از ایالات مختلف وارد این شهر شدند. به گزارش واحد مركزی خبر، در پی انتشار خبر سفر قریب الوقوع «ایهود اولمرت» از واشنگتن ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

مردم لس آنجلس امروز به خیابان ها می ریزند


اقشار مختلف مردم آمریكا در اعتراض به حضور نخست وزیر رژیم صهیونیستی در لس آنجلس و شركت در تظاهرات امروز، از ایالات مختلف وارد این شهر شدند.

به گزارش واحد مركزی خبر، در پی انتشار خبر سفر قریب الوقوع «ایهود اولمرت» از واشنگتن به لس آنجلس، اقشار مختلف مردم آمریكا همچنان وارد این شهر می شوند تا با شركت در تظاهراتی كه امروز برگزار می شود، جنایات اسرائیل در نوار غزه و حضور اولمرت در لس آنجلس را محكوم كنند.تعطیلی سه روزه ای كه به مناسبت «روز سرباز» در آمریكا هم اكنون وجود دارد باعث شده است كه مردم راحت تر به لس آنجلس سفر كنند. این تجمع بعدازظهر امروز به دعوت گروه های ضدجنگ و در مقابل ساختمان «كانونشن سنتر» محل برگزاری سمینار مشترك اولمرت و سران صهیونیست و صاحبان مراكز مالی مهم غرب آمریكا، برگزار خواهد شد. اولمرت قصد دارد در این سفر نظر مساعد جوامع یهودی مقیم آمریكا را به اقدامات جنایتكارانه دولت خود جلب كند.

منبع: کیهان


لینک مطالب مرتبط:

نتیجه انتخابات امریکا، شوکی برای بوش

شوخی با بعضی ها ...

شوخی با بعضی ها (2)

انزوای اسرائیل در صحنه بین المللی