تبیان، دستیار زندگی
شاید یکی از زیبایی های قشنگ دنیا، رنگ رنگ بودن اطراف ماست، به هر سو که می نگری یه رنگ خاص، نظرت را جلب می کند، رنگ سبز درختان، رنگ زرد خورشید، رنگ نقره ای ستارگان، رنگ سفید برف و شاید که جشن رنگ ها در پاییز است
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رنگ عنابی را چگونه ست کنیم ؟


شاید یکی از زیبایی های قشنگ دنیا، رنگ رنگ بودن اطراف ماست، به هر سو که می نگری یه رنگ خاص، نظرت را جلب می کند، رنگ سبز درختان، رنگ زرد خورشید، رنگ نقره ای ستارگان، رنگ سفید برف و شاید که جشن رنگ ها در پاییز است و در درون طبیعت بکر است که هزاران رنگ زیبا خواهی دید و به قدرت بی نهایت خدا پی می بری.


رنگ عنابی

انسان ها هم رنگی هستند، یکی سفید و یکی زرد، دیگری سیاه و آن یکی هم رنگ پوستش به قرمزی می زند، شاید همه ی این تفاوت ها ، برای انسان عاقل یک اشارت باشد که یکی هست که نظم دهنده و خالق این همه زیبایی است و بعد نوبت انسان این اشرف مخلوقات که می رسد، با ذوق و سلیقه ای که بازهم خدا بدو داده، لباس هایی از جنس همین رنگ هایی که در طبیعت خداست، برای خود تهیه می کند، به امید زیباتر و بهتر شدن.

رنگ عنابیرنگ عنابی


می دانید که هر سال یک رنگ بیشتر از بقیه رنگ ها مورد توجه قرار می گیرد، البته این به معنای ویژگی خاص  آن رنگ نیست، بلکه شاید بتوان گفت که رنگ ها در نوبتند تا یک سال هم نوبت به  آنها برسد، پارسال رنگ بنفش شکوفه های گل ارکیده بود با یک هماهنگی زیبا و آرام با رنگ های صورتی و سرخابی، که رنگی سرشار از اعتماد به نفس و گرما بود، بیشتر مورد توجه بود و امسال رنگ عنابی و یا شرابی خاکی، و به عبارت دیگر قرمز تیره، رنگ سال و رنگ انتخاب شده است .

رنگ عنابی

این رنگ بین رنگ های قرمز و قهوه ای است، همانی که حس طبیعت و زمین را القا می کند،عنابی و یا شرابی خاکی، رنگی از پرده‌های قرمز روشن با ته‌رنگ کبود است که احساس سرزندگی و نشاط به همراه یک سنگینی و وقار خاص به انسان می دهد.

رنگ عنابی


ست کردن رنگ عنابی
این رنگ را با طیف زیادی از رنگ ها می توان ست کرد، درست مثل زمین که هر رنگی روی آن جلوه دارد، اما پیشنهاد های ما را هم بخوانید:

رنگ عنابی


با خودش
این رنگ از چنان جذابیتی برخوردار است که پیشنهاد می شود از خودش برای ست کردنش استفاده کنید، مثلا اگر لباستان عنابی است، از کیف و کفش و بند ساعت عنابی هم استفاده کنید.

رنگ عنابی


 

با رنگ صلح
رنگ عنابی با رنگ های کرم و سفید یا شیری فوق العاده می شود، امتحان کنید.

رنگ عنابی

رنگ عنابی


طوسی
رنگ طوسی، معمولا رنگ جذاب و پر طرفداری نیست، ولی از رنگ های پیشنهادی ما با رنگ سال است. کنتراست و هماهنگی آن با رنگ شرابی خاکی بسیار چشم نواز است.

رنگ عنابی

رنگ عنابی


مشکی
رنگ مشکی هم که مثل همیشه با همه ی رنگ ها، زیبا و جذاب می شود، همینطور با رنگ امسال.

رنگ عنابی

آبی مثل شلوار لی
مگر می شود شلوار لی با لباسی هماهنگ نشود؟ اگر بلوز و یا کت تان عنابی است، چه شلواری بهتر از شلوار لی با آن ست می شود؟

رنگ عنابی

زینب عشقی

بخش زیبایی تبیان


مطالب مرتبط:
چرا بعضی ها همه چی دارند
وقتی ادم برفی ها قهر می کنند
لباس تحسین برانگیز یک بانوی ایرانی

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.