تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم استقلال گفت:بازیکنان استقلال دنبال منافع شخصی خود نیستند که بیایند مردم را سیاه کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

قلعه نویی: دنبال سیاه کردن مردم نیستیم


سرمربی تیم استقلال گفت:بازیکنان استقلال دنبال منافع شخصی خود نیستند که بیایند مردم را سیاه کنند.
امیر قلعه نویی پس از پایان بازی دوستانه آبی پوشان مقابل پارسه درباره وضعیت استقلال اظهار داشت: شرایط استقلال خدا را شکر خوب است. تنها مشکل ما همین دغدغه مالی است که الان افشارزاده دارد تلاش می کند و قرار است یک مبلغی به ما پرداخت شود.
قلعه نویی

وی ادامه داد: توقع مان این است که باشگاه تلاش بیشتری کند هر چند هیات مدیره و مدیرعامل دارند تلاش می کنند. مساله داخل تیم هم خوب است. بچه ها خوب هستند و آرامش در تیم حاکم است و بزرگان تیم ما واقعا فکر و ذکرشان مردم و پیراهن استقلال است.بازیکنان استقلال دنبال منافع شخصی خود نیستند که بیایند مردم را سیاه کنند. شما نگاه کنید عنایتی یک ریال هم نگرفته است. اکثر بازیکنان ما 5،6 ماهی است یک ریال دریافت نکرده اند و برای تیم حاشیه هم درست نمی کنند.در گذشته برخی بازیکنان هم پول می گرفتند و هم حاشیه درست می کردند. ما از این بابت از آنها تشکر می کنیم.
 سرمربی استقلال درباره محرومیت دو جلسه ای برای کرار جاسم گفت:خیلی جالب است. من فکر می کنم اینها مقداری با قلعه نویی مشکل دارند و مترصد این هستند که به من ضربه بزنند. هر کس غیر از من بود این حکم را صادر نمی کردند.
وی ادامه داد:شما به آقای فغانی مراجعه کنید ایشان اصلا گزارشی رد نکرده است. حالا کرار عصبانی بود و کاری انجام داد. من تعجبم این است که این آقایان ادعا دارند.آقایان  کمیته انضباطی که  همه چیز را می دانند، حداقل یک ماده قانونی اعلام می کردند که طبق آن بشود بازیکن را محروم کرد.
وی ادامه داد: چون من مربی استقلال بودم کرار را محروم کردند. این خیلی خنده دار است. در بازی با پرسپولیس هم گفتند من از محوطه بیرون آمدم. اینها دنبال این هستند ضربه بزنند.
سرمربی استقلال درباره اینکه آیا به نظرش اعتراض جواب می دهد یا نه گفت:باید دنبال این باشیم ببینیم اعتراض نتیجه می دهد یا خیر. آخر حکمی که درونش عدالت نباشد باید یک مرجعی باشد که به آن رسیدگی کند. آن ماده قانونی که اعلام کردند به فرمش نمی خورد. تمام حکمی که به من دادند هیچ عدالتی داخلش نبود. به غیر از من هر کسی مربی استقلال بود کرار محروم نمی شد. شاید دارد چوب من را می خورد.
وی درباره بازی استقلال مقابل نفت در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: فردا هم نگاه ما این است که نفت ایران بازی دارد یعنی به هر حال من ساعت تمرین را عوض کردم و از بازیکنان و بزرگان تیم خواهش کردم بروند بازی نفت را ببینند. خودم هم قطع به یقین می روم. از تریبون شما نه تنها از طرفداران استقلال بلکه از همه می خواهیم بیایند و تیم نفت را حمایت کنند.

قلعه نویی درباره بازی با گسترش فولاد اظهار داشت:گسترش فولاد مربی بسیار کاربلدی دارد.هر چند این بنده خدا را خیلی اذیت کردند.این تیم 50 متر رو به جلو را خیلی خوب بازی می کند. امیدوارم آب و هوا بگذارد بازی خوبی برگزار شود.فکر می کنم یکی از تاکتیکی ترین بازی های ما در پیش باشد

سرمربی استقلال درباره نتایج خوب آبی پوشان در نیم فصل دوم و اینکه آیا این نتایج تاثیر اردوی کیش بود گفت:لطف و عنایت آن بالایی باعث شد خوب نتیجه بگیریم و بعد هم به بزرگی بازیکنان تیم. رضا، حنیف، امید، آرش و... دنبال این هستند مردم را سیاه نکنند و دنبال منافع استقلال و مردم هستند و اینطور نیست  خودشان پول بگیرند و مردم را سیاه کنند. یکی از دلایل موفقیت ما همین است، بچه ها در کیش تمرین کردند و الان هم با دل و جان بازی می کنند. بازی با پیکان ما به خوبی بازی کردیم و بیش از 500 پاس دادیم که حدود 400 تای آن صحیح بود.8 کرنر زدیم، 113 کیلومتر دویدیم، اما پس از بازی عده ای انتقاد کردند.اینهاست که دارد به استقلال ضربه می زند و حرف هایی که مغرضانه و بدون دیدن مسائل تاکتیکی که در سایت هم مطرح کردیم می گویند.ما نیت مان پاک است. هر کسی که در استقلال تلاش می کند برای پیراهن این تیم است و دنبال سیاه کردن مردم نیستیم.
 قلعه نویی درباره بازی  با گسترش فولاد اظهار داشت:گسترش فولاد مربی بسیار کاربلدی دارد.هر چند این بنده خدا را خیلی اذیت کردند.این تیم 50 متر رو به جلو را خیلی خوب بازی می کند. امیدوارم آب و هوا بگذارد بازی خوبی برگزار شود.فکر می کنم یکی از تاکتیکی ترین بازی های ما در پیش باشد.
قلعه نویی درباره کرار عنوان کرد: خدمت شما عرض کنم رفتاری که با کرار درون زمین می شود البته من رفتار کرار را تایید نمی کنم و با خودش هم خیلی صحبت کردم. ولی شما دقت کنید کرار را در بازی ها چقدر می زنند یا با توپ یا بدون توپ. من حرکت های وی را تایید نمی کنم و 5،6 روز هم با وی حرف نمی زدم. داوران باید ببینند وی چقدر ضربه می خورد. خیلی از رفتارهایی که با وی می شود اگر در اروپا باشد اخراج مستقیم دارد.

بخش ورزش تبیان



منبع: کاپ