تبیان، دستیار زندگی
نهمین كنفرانس یادگیری و آموزش الكترونیكی در اسفندماه سال 1393 در دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) برگزار خواهد شد.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نهمین كنفرانس یادگیری و آموزش الكترونیكی

نهمین كنفرانس یادگیری و آموزش الكترونیكی

نهمین كنفرانس یادگیری و آموزش الكترونیكی در اسفندماه سال 1393 در دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) برگزار می شود. این کنفرانس تلاش می‌کند با همکاری همه دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها، اندیشمندان و پژوهشگران کشور محیطی را برای عرضه آخرین پیشرفت‌های پژوهشی و فنّاورانه در زمینه یادگیری و آموزش الکترونیکی فراهم کند. کنفرانس در سطح بین‌المللی برگزار شده و دربرگیرنده همه وجوه مرتبط با «یادگیری و آموزش الکترونیکی» در حوزه‌های مختلف «فنّاورانه و مهندسی» و «پداگوژی و علوم تربیتی» است و از مقاله‌های اصیل پژوهشی که دربردارنده یافته‌های جدید در ابعاد گوناگون یادگیری و آموزش الکترونیکی است استقبال می‌کند.

نهمین كنفرانس یادگیری و آموزش الكترونیكی در اسفندماه سال 1393 در دانشگاه خوارزمی با همکاری انجمن یادگیری الکترونیکی ایران (یادا) برگزار می شود.

مهم‌ترین اهداف کنفرانس عبارت است از:

• ایجاد محیطی برای عرضه یافته‌های پژوهشی متخصصان در حوزه یادگیری الکترونیکی

• پدید آوردن محیطی برای تعامل میان صاحب‌نظران و تضارب‌آرای پژوهشگران

• ارتقای سطح دانش، بینش و فرهنگ علمی در حوزه یادگیری الکترونیکی

•  شناسایی مسائل پژوهشی و ایجاد محیطی هم‌افزا برای حل آنها

• ارزیابی سیاست‌ها و برنامه‌های اجرایی نظام یادگیری الکترونیکی در سطح ملّی

برای تحقق اهداف فوق، علاوه بر پذیرش و ارائه مقالات، کارگاه‌های آموزشی، برگزاری نمایشگاه تخصصی، سخنرانی‌های کلیدی و میزگردهای تخصصی نیز در دستورکار کنفرانس قرار دارد.

منبع: icelet2015.khu.ac.ir

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی