تبیان، دستیار زندگی
اولین دوره آموزش مجازی تجوید در زمستان 93 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره تجوید یکی از دوره های دپارتمان قرآن است که پیشنیاز نیاز آن دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن و فصیح خوانی قرآن می باشند.
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری اولین دوره آموزش مجازی تجوید

قرآن

اولین دوره آموزش مجازی تجوید در زمستان 93 به مدت 2 ماه برگزار گردید. دوره تجوید یکی از دوره های دپارتمان قرآن است که پیشنیاز نیاز آن دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن و فصیح خوانی قرآن می باشند.  محتوای آموزشی دوره از طریق سامانه آموزش الکترونیکی در اختیار فراگیران قرار گرفته که این محتوا شامل مباحثی چون مخارج حروف شامل "تلفظ حروف ثاء، حاء، ذال و..."، "استعلاء"، "استفال"، "قلقله"، "غنه"، "احکام نون ساکنه و تنوین"، "ادغام" و ... می باشد. جهت مشاهده کلیه سرفصل های محتوای آموزشی می توانید به دپارتمان قرآن در صفحه ثبت نام دوره های مجازی مراجعه نمایید.

فارغ التحصیل

همچنین در طول دوره جهت رفع اشکال فراگیران کلاسهای مجازی 3 روز در هفته برگزار گردید. در نهایت در پایان دوره جهت ارزیابی نهایی فراگیران، آزمون نهایی به صورت شفاهی برگزار شده و به فارغ التحصیلان گواهی پایان دوره اعطاء گردید. همچنین به نفرات برتر این دوره بن تخفیف جهت ثبت نام در دوره های دیگر آموزش الکترونیکی اهدا شد.

جهت ثبت نام در دوره‌های آموزش مجازی می‌توانید به صفحه دوره های آموزش مجازی مراجعه نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر به بخش سوالات متداول مراجعه فرمایید.

راهنمای ثبت نام در دوره های مجازی را می توانید در صفحه راهنمای ثبت نام دوره ها ببینید.

سوالات خود را در قسمت مشاوره دوره های مجازی مطرح نمایید.

مرکز آموزش الکترونیکی موسسه تبیان

بازگشت به صفحه آموزش الکترونیکی