تبیان، دستیار زندگی
تیم تکواندوی شهرداری ورامین عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران قهرمان تکواندوی باشگاه های آسیا


تیم تکواندوی شهرداری ورامین عنوان قهرمانی پنجمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا را از آن خود کرد.
تکواندو

این مسابقات که دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی به منظور کسب سهمیه المپیک 2016 برزیل بود با حضور تیم های دانشگاه آزاد، باشگاه مقاومت، شهرداری ورامین، البصره و بغداد عراق و دو تیم از افغانستان با شناخت تیم های برتر به پایان رسید.

در دیدار نهایی شاگردان پیام خانلرخانی در شهرداری ورامین برابر دانشگاه آزاد که هدایت آنرا سیدنعمت اله خلیفه برعهده دارد به پیروزی 4 بر یک رسید و سرود قهرمانی خواند.

در اولین مبارزه دو تیم، میلاد بیگی از شهرداری ورامین با نتیجه 3 بر 2 از سد مهدی خدابخشی گذشت در ادامه فرزان عاشورزاده 7 بر 6 سینا بهرامی را برد تا شهرداری ورامین در آستانه قهرمانی قرار گیرد.

در سومین پیکار بهنام اسبقی و علیرضا نصر آزادانی رو در روی هم قرار گرفتند که در راند دوم این مبارزه و در حالیکه علیرضا نصر آزادانی 5 بر 3 پیش بود، بهنام اسبقی به دلیل مصدومیت از ادامه مبارزه انصراف داد و این پیکار به سود علیرضا نصرآزادانی از دانشگاه آزاد به پایان رسید.

در چهارمین پیکار، 2 تکواندوکار سبک وزن بر روی شیاپ چانگ رفتند که محمد کاظمی از شهرداری ورامین 5 بر یک آرمین هادی پور را از پیش رو برداشت تا بدین ترتیب قهرمانی ورامینی ها مسجل شود.

در دیدار رده بندی، باشگاه مقاومت از ایران با نتیجه 3 بر 2 از سد البصره عراق گذشت و عنوان سومی را به خود اختصاص داد.

در دیدار نهایی شاگردان پیام خانلرخانی در شهرداری ورامین برابر دانشگاه آزاد که هدایت آنرا سیدنعمت اله خلیفه برعهده دارد به پیروزی 4 بر یک رسید و سرود قهرمانی خواند

در این دیدار ابتدا تکواندوکاران وزن منهای 72 کیلوگرم بر روی شیاپچانگ رفتند که سیدحسین احسانی از البصره توانست در راند طلایی رضا زارعی را از پیش روی بردارد.

در ادامه باشگاه مقاومت توانست 2 پیروزی پی در پی را از سوی سیدمحمد رفیعی و علی محمدپور بدست آورد.

در مبارزه چهارم، نماینده عراق برابر مهدی با نتیجه 6 بر 5 به پیروزی رسید تا دو تیم 2 بر 2 مساوی شوند.

آخرین مبارزه، بین تکواندوکاران وزن منهای 63 کیلوگرم برگزار شد تا تکلیف تیم سوم این جام مشخص شود.

یاسین اکبرنتاج از مقاومت و علی محمد از عراق در این پیکار حساس رو در روی هم قرار گرفتند که در پایان اکبرنتاج با نتیجه 10 بر 6 به برتری دست یافت تا باشگاه مقاومت با کسب 3 پیروزی از 5 مبارزه در اولین سابقه حضور خود در این رقابت ها بر سکوی سوم قرار گیرد.

بخش ورزشی تبیان
منبع: سایت تکواندو