تبیان، دستیار زندگی
حمید درخشان که نتوانسته با پرسپولیس به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند حالا نیمکت سرخپوشان را در خطر از دست رفتن می بیند و در انتظار نشستی است که باید با محمدحسین نژادفلاح برگزار کند تا تکلیفش مشخص شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جلسه سرنوشت ساز کادر فنی پرسپولیس


حمید درخشان که نتوانسته با پرسپولیس به نتایج قابل قبولی دست پیدا کند حالا نیمکت سرخپوشان را در خطر از دست رفتن می بیند و در انتظار نشستی است که باید با محمدحسین نژادفلاح برگزار کند تا تکلیفش مشخص شود.

حمید درخشان

پس از انتصاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس، حالا گمانه زنی ها در مورد خروج و یا ابقا حمید درخشان از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس آغاز شده است.

طبق اعلام نژاد فلاح، قرار است وی روز دوشنبه در اولین اقدام، حمید درخشان را به محل باشگاه فرا بخواند تا در مورد آینده پرسپولیس با او صحبت کند. در صورتی که روز یکشنبه  دبیرکل فدراسیون فوتبال از چهار مدیرعامل تیم های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا دعوت بعمل آورده بود تا با حضور در محل فدراسیون، نشستی را برگزار کنند، محمود خوردبین به عنوان نماینده باشگاه پرسپولیس در محل فدراسیون حاضر شده بود. این به آن معناست که از همان روز یکشنبه محمد طاهری سرپرست باشگاه پرسپولیس از سمتش برکنار شده بود و وزارت ورزش و جوانان درحال راضی کردن محمد حسین نژاد فلاح برای حضور در باشگاه پرسپولیس بود.

آنطور که خبرنگار ورزشی خبرگزاری مهر مطلع شده است، نژاد فلاح به شرطی حاضر به قبول کردن پست در باشگاه پرسپولیس شده که از وزارت ورزش و جوانان اختیارات کافی برای تعویض کادر فنی  را به وی داده است. از این رو احتمال وقوع هر اتفاقی در جلسه سرنوشت ساز وجود دارد.

پس از انتصاب محمد حسین نژاد فلاح به عنوان قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس، حالا گمانه زنی ها در مورد خروج و یا ابقا حمید درخشان از کادر فنی تیم فوتبال پرسپولیس آغاز شده است

در صورتی که حمید درخشان نتواند قائم مقام جدید باشگاه پرسپولیس را متقاعد کند شاید کادر فنی سرخپوشان دچار تغییراتی شود.

طی یک هفته گذشته از برانکو ایوانکوویچ به عنوان یکی از مربیان مورد نظر نژاد فلاح نام برده شده است اما یکی از مشکلات بزرگ برانکو برای حضور در ایران، مالیات پرداخت نشده سرمربی سابق تیم ملی فوتبال  است. افشین قطبی هم یکی دیگر از گزینه های مطرح شده است.

البته نژاد فلاح تا قبل از شامگاه روز یکشنبه همه تلاشش را می‌کرد تا خبر حضورش در باشگاه پرسپولیس را تنها یک گمانه زنی رسانه ای قلمداد کند اما حالا که خبر حضور او به صورت رسمی اعلام شده شاید تغییرات کادر فنی به زودی در باشگاه پرسپولیس آغاز شود.

بخش ورزشی تبیان


منبع : مهر