تبیان، دستیار زندگی
حزب صهیونیستی لیکود در جدیدترین مرحله از تبلیغات انتخاباتی خود تلویحاً مدعی شده که اگر شهرک نشینان به حزب چپ (مخالف) رای دهند، این حزب داعش را به اورشلیم (قدس)خواهد آورد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

داعش در کلیپ تبلیغاتی حزب نتانیاهو +عکس


حزب صهیونیستی لیکود در جدیدترین مرحله از تبلیغات انتخاباتی خود تلویحاً مدعی شده که اگر شهرک‌نشینان به حزب چپ (مخالف) رای دهند، این حزب داعش را به اورشلیم (قدس)خواهد آورد.
نما‌هنگ تبلیغاتی "لیکود"، حزب بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، که در آن ادعا شده پیروزی مخالفان چپ‌ در انتخابات پارلمانی ۱۷ مارس به سود گروه دولت اسلامی (داعش) تمام می‌شود، جنجال آفرین شد.

داعش

در این نماهنگ که از رسانه‌ها پخش شد، دو بازیگر شبیه به تکفیری‌های مسلح که با یک خودروی جیپ با پرچم‌های سیاه داعش حرکت می‌کنند، در کنار خودرویی که راننده آن یک اسرائیلی است، توقف می‌‌کنند. سپس یکی از تکفیری‌ها از این راننده اسرائیلی می‌پرسد: چگونه می‌‌توان به بیت المقدس رفت؟ و او در پاسخ می‌گوید: از سمت چپ!

هدف این نما‌هنگ، هدف قرار دادن ائتلافی از مخالفان به نام «کمپ صهیونیست» است که اسحاق هرزوگ رهبر حزب کار و تزیپی لیونی از اعضای آن هستند.

داعش

در مقابل، حزب "کمپ صهیونیست" با انتشار بیانیه‌ای این نما‌هنگ و شکست بزرگ نتانیاهو در زمینه امنیتی را محکوم کرد.

در این بیانیه آمده است: «نتانیاهو تروریست‌ها را آزاد و حماس را تقویت کرده و ایران در زمان نخست وزیری وی به کشوری تبدیل شد که به سطح هسته‌ای رسیده است».

یووال دیسکین، رئیس سابق شین‌بت، سرویس‌های امنیت داخلی اسرائیل، هم در صفحه خود در یکی از شبکه‌های اجتماعی با انتقاد از نتانیاهو نوشته است: «وی تروریست‌ها (فلسطینیان) را آزاد کرد تا شهرک سازی را متوقف نکند، او کسی است که ایران را تهدید می‌کند، اما قادر نیست یک گروه کوچک تروریستی (حماس) را در نوار غزه سرنگون کند».

بخش سیاست تبیان


منبع : جهان نیوز