تبیان، دستیار زندگی
همایش بزرگ قرآنی در محضر نور با حضور هزار و 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس امام رضا(ع) در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

1500 دانش آموز در حرم امام رضا(ع) آیات نور را تلاوت کردند.

1500دانش آموز در حرم امام رضا(ع) آیات نور را تلاوت کردند


'همایش بزرگ قرآنی در محضر نور' با حضور هزار و 500 نفر از دانش آموزان دختر و پسر مدارس امام رضا(ع)  در رواق دارالمرحمه حرم مطهر حضرت ثامن الحجج(ع) برگزار شد.


مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی در حاشیه این همایش گفت: همایش بزرگ قرآنی در محضر نور در قالب محفل انس با قرآن کریم با حضور دانش آموزان دختر و پسر مقطع اول و دوم متوسطه مدارس امام رضا(ع) مشهد برگزار شد.

محمد تقی فخریان افزود: در این مراسم تعدادی از قاریان ملی و بین المللی از جمله رضا عابدین زاده و مهدی حسنی از حافظان بین المللی کشور و علیرضا فرخنده دانش آموز قاری و حافظ قرآن از مدارس امام رضا(ع) به قرائت آیات قرآن کریم پرداختند و دیگر دانش آموزان آیات را همراه آنان زمزمه کردند.

در این مراسم تعدادی از قاریان ملی و بین المللی از جمله رضا عابدین زاده و مهدی حسنی از حافظان بین المللی کشور و علیرضا فرخنده دانش آموز قاری و حافظ قرآن از مدارس امام رضا(ع) به قرائت آیات قرآن کریم پرداختند و دیگر دانش آموزان آیات را همراه آنان زمزمه کردند.

وی هدف این همایش را ارتقا انس و الفت بیشتر دانش آموزان با قرآن کریم، بهره مندی از تجارب قاریان کشوری و بین المللی و پیشبرد اهداف معرفتی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش ذکر کرد.

مدیرعامل بنیاد فرهنگی رضوی برپایی جلسات و محافل انس با قرآن، اجرای طرح تلاوت نور، یکسان سازی فعالیت های قرآنی و تدریس دبیران قرآنی در کلاس های درس را از جمله اقدامات این نهاد در راستای ارتقا کمی و کیفی سطح معرفتی دانش آموزان در مدارس امام رضا (ع) برشمرد.


منبع: خبرگزاری ایرنا

بخش سفیران تبیان