تبیان، دستیار زندگی
لیس امشب باشگاه پرسپولیس همایش بزرگی برگزار می کند که طی آن یکی از طرح های ابتکاری مشارکت هواداران پرسپولیس رسما معرفی خواهد شد. باشگاه پرسپولیس که با تاسیس و راه اندازی سازمان اجرایی جذب و ساماندهی هواداران ، نشان دا...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز صدور کارت برای طرفداران پرسپولیس


امشب باشگاه پرسپولیس همایش بزرگی برگزار می کند که طی آن یکی از طرح های ابتکاری مشارکت هواداران پرسپولیس رسما معرفی خواهد شد.

باشگاه پرسپولیس که با تاسیس و راه اندازی سازمان اجرایی جذب و ساماندهی هواداران ، نشان داده سرمایه اصلی و پشتوانه حقیقی خود را به خوبی شناخته است، با همکاری یک بانک خصوصی و چند شرکت تجاری و فروشگاههای زنجیره ای برای نخستین بار در کشور اقدام به تهیه کارت اعتباری ویژه هواداران نموده است؛

به گزارش تبیان ، کارتی که با بهره گیری از فن آوری های جدید و در راستای بانکداری الکترونیک، زمینه ساز شکل گیری یک چرخه اقتصادی میان باشگاه ، حامیان مالی و هواداران ( از طریق خرید با تسهیلات) خواهد بود و بر اساس آن هر 3 طرف منتفع خواهند شد.

با رونق استفاده از این کارت همچنین باشگاه پرسپولیس خواهد توانست آماری رسمی از تعداد هواداران خود بدست آورد و از این طریق امکان برنامه ریزی و اجرای طرح های فرهنگی و اجتماعی در سازمان اجرایی جذب و ساماندهی هواداران باشگاه پرسپولیس تسهیل خواهد شد.

این حرکت نو و همچنین دیگر طرح های سازمان اجرایی جذب و ساماندهی هواداران باشگاه پرسپولیس از ساعت 17 فردا در همایشی با حضور جمعی مقامات عالیرتبه کشوری ، اعضای باشگاه و همچنین ارباب جراید و رسانه در مرکز همایش های سازمان صدا و سیما تبیین خواهد شد.